Το βρετανικό Γκραν Πρι που διεξάγεται το πρώτο σαββατοκύριακό του Αυγούστου ξεσκονίζει μνήμες, ιδιαίτερα μάλιστα για την Pirelli.
Ο λόγος είναι ότι πριν από 70 χρόνια, στην ίδια πίστα διοργανώθηκε το πρώτο Γκραν Πρι (15 Μαΐου 1950) με νικητή τον Νίνο Φαρίνα με Alfa Romeo χρησιμοποιώντας ελαστικά Pirelli.
Aυτή, η πρώτη ξεχωριστή συνάντηση στην πίστα του Σίλβερστον, που τότε χρησιμοποιήθηκαν οι δύο διάδρομοι απογείωσης και προσγείωσης των αεροπλάνων της RAF κατά τον Β’ παγκόσμιο Πόλεμο, στο πέρασμα των χρόνων έγινε η κορωνίδα του παγκόσμιου motorsport.
Στη πίστα του Σίλβερστον λοιπόν η Pirelli παρουσίασε τα ελαστικά που χρησιμοποιούσαν τότε η παρέα των Φαρίνα, Φάντζιο, Ασκάρι, Νουβολάρι, τα ελαστικά της σημερινής παρέας της Formula 1 με Χάμιλτον, Φέτελ, Φερστάπεν, Άλμπον, Ραϊκόνεν, Μπότας, Σάινθ, Ρικιάρντο και τα άλλα παιδιά καθώς και αυτά που προορίζονται από το 2022.
Το 2021 θα είναι η τελευταία χρονιά που τα μονοθέσια της Formula 1 θα «τρέχουν» με ελαστικά 13 ιντσών και με υψηλό προφίλ. Από το 2022 που θα εφαρμοστούν και οι νέοι κανονισμοί τα ελαστικά θα είναι και πάλι Pirelli, αλλά 18 ιντσών και με χαμηλό προφίλ.
Είναι η πρώτη φορά που τα πολύχρωμα μονοθέσια της Formula 1 θα «φορέσουν» ελαστικά 18 ιντσών.
Οι αλλαγές στα ελαστικά είναι από τις πλέον σημαντικές καθώς θα συνδυαστούν με τις εξελίξεις στις αναρτήσεις και στα αεροδυναμικά βοηθήματα σύμφωνα πάντα με τις τεχνικές εγκυκλίους, ενώ ποιος ξέρει εάν οι αλλαγές αυτές φέρουν κάποιο νέο πρωταγωνιστή στην πίστα, όπως γίνεται συνήθως.