Το απρόβλεπτο είναι αυτό που κάνει το παιχνίδι των αγώνων συναρπαστικό.
Για μια ακόμα φορά έγινε αντιληπτό ότι κανένας αγώνας δεν τελειώνει πριν εμφανιστεί η καρό σημαία.
Και στους τελευταίους γύρους του Βρετανικού Γκραν Πρι πήγαν όλα να ανατραπούν με τα κλαταρισμένα ελαστικά με Μπότας, Σάινθ, Χάμιλτον και τον Φερστάπεν να αλλάζει ελαστικά δύο γύρους πριν το τέλος για να γράψει τον ταχύτερο γύρο (1:27.097) που επιβραβεύεται με ένα επιπλέον βαθμό.
Ο Χάμιλτον δείχνοντας το ταλέντο του και τις ικανότητές του καταφέρνει να διατηρηθεί στην πρώτη θέση παρά το γεγονός ότι τερματίζει με κλαταρισμένο τον αριστερό μπροστινό τροχό έχοντας οδηγήσει έτσι για περίπου 2 χλμ.
Ο Μάριο Ίζολα, ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli για τα κλαταρισμένα ελαστικά τόνισε χαρακτηριστικά « διερευνούμε το τι ακριβώς συνέβη στα ελαστικά της Mercedes του Μπότας καθώς και στη McLaren του Σάινθ, δύο γύρους πριν το τέλος του αγώνα. Αυτό που ήδη γνωρίζουμε σίγουρα είναι ότι τα ελαστικά που εμπλέκονται σε αυτές τις αστοχίες ήταν εξαιρετικά καλά χρησιμοποιημένα, με σχεδόν 40 γύρους , μερικούς πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο αγώνας επηρεάστηκε σε μεγάλο βαθμό από την παρουσίαση στην πίστα του αυτοκινήτου ασφαλείας. Ωστόσο μετά από μια πλήρη ανάλυση θα μπορέσουμε να κατανοήσουμε πλήρως το τι ακριβώς συνέβη. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα είναι πολύτιμες πληροφορίες για το Σαββατοκύριακο 8-9 Αυγούστου για τον 5ο γύρο του πρωταθλήματος στην ίδια πίστα».