Σε έναν αγώνα που φαινόταν ότι θα τελείωνε χωρίς δράματα, οι τελευταίοι γύροι έκρυβαν εκπλήξεις. χαρακτηριστικά, ο Χάμιλτον πέρασε τη γραμμή τερματισμού με το ένα ελαστικό κλαταρισμένο. Ας δούμε, όμως πώς εξελίχθηκε ο αγώνας.
Ενώ η εκκίνηση έγινε απροβλημάτιστα, στον πρώτο γύρο ο Μάγκνουσεν είχε επαφή με τον Άλμπον. Αυτό δημιούργησε πολλά θραυσματα στην πίστα, με αποτέλεσμα να βγει το αυτοκίνητο ασφαλείας.
Η επανεκκίνηση δόθηκε στο τέλος του πέμπτου γύρου, όμως στον 13ο επέστρεψε. Ο λόγος ήταν η έξοδος του Κβίατ λόγω κλαταρισμένου ελαστικού (πιθανότατα). Ο Ρώσος κατέληξε στις μπαριέρες καταστρέφοντας την AlphaTauri του.
Στο δεύτερο αυτοκίνητο ασφαλείας σχεδόν όλοι οι οδηγοί μπήκαν για αλλαγή ελαστικών. Μοναδική εξαίρεση ήταν ο Γκροζάν, ο οποίος με αυτόν τον τρόπο βρέθηκε στην πέμπτη θέση.
Στον 18ο γύρο το αυτοκίνητο ασφαλείας έφυγε από την πίστα και δεν επέστρεψε μέχρι το τέλος του αγώνα.
Με την αποχώρηση του safety car όλοι θέλησαν να εκμεταλλευτούν το γεγονός ότι είχαν μηδενιστεί οι αποστάσεις, οπότε στο midfield είχαμε αρκετές μάχες. Αντίθετα στην κορυφή, ο Χάμιλτον απομακρύνθηκε με ευκολία, με τον Μπότας να τον ακολουθεί.
Σταδιακά η δράση μειώθηκε στην [‘ιστα, όμως ο αγώνας επιφύλασσε δράμα στους τελευταίους γύρους.
Στον 50o γύρο (από τους συνολικά 52) ο Μπότας είχε κλατάρισμα μπροστά αριστερά. Ο Φινλανδός κατάφερε κινούμενος αργά να φτάσει μέχρι τα pits και να βάλει μία καινούρια τετράδα της Pirelli.
Εν τω μεταξύ, στη δεύτερη θέση ανέβηκε ο Φερστάπεν, ο οποίος σε όλη τη διάρκεια του αγώνα ήταν τρίτος. Λόγω του προβλήματος που είχε ο Μπότας, ο Φερστάπεν πλέον είχε το περιθώριο να κάνει ακόμα ένα pit stop, ώστε να “κυνηγήσει” τον επιπλέον βαθμό που δίνει ο ταχύτερος γύρος. Τελικά αυτό το pit stop του στέρησε τη νίκη.
Στον τελευταίο γύρο το ίδιο πρόβλημα με τον Μπότας αντιμετώπισε ο Χάμιλτον. Το εμπρός αριστερά ελαστικό κλάταρε, αναγκάζοντας τον Βρετανό να κινηθεί πάρα πολύ αργά.
Εν τούτοις, ο Χάμιλτον κατάφερε να οδηγήσει περισσότερο από το μισό γύρο κινούμενος με τρεις τροχούς. Αυτό ήταν αρκετό ώστε να πάρει τη νίκη. Η διαφορά των 30 δευτερολέπτων που είχε δημιουργηθεί από τον Φερστάπεν, μετά το pit stop του Ολλανδού, ήταν αρκετό ώστε να πάρει την 87η νίκη της καριέρας του. Έτσι πλησίασε ακόμα περισσότερο το ρεκόρ των 91 νικών που έχει ο Μίκαελ Σουμάχερ.
Τελικά ο Φερστάπεν τερμάτισε στη δεύτερη θέση, με τον Λεκλέρκ να ευνοείται και να ανεβαίνει στο τρίτο σκαλί του βάθρου. Τέταρτος ήταν ο ΡΦικιάρντο, σε έναν πολύ καλό αγώνα για τη Renault, καθώς ο Οκόν τερμάτισε έκτος. Στην πέμπτη θέση βρέθηκε ο Νόρις, με τον Γκασλί να βλέπει έβδομος την καρό σημαία. Άλμπον, Στρολ και Φέτελ ήταν εκείνοι που συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα, σε ακόμα ένα κακό αγώνα για τον Γερμανό.