H Pirelli μετά εις βάθος αναλύσεις για τα κλαταρισμένα ελαστικά των Mπότας (Mercedes) και Σάινθ(McLaren) ανακοίνωσε ότι η βασική αιτία ήταν η εξαιρετικά μεγάλη σε γύρους χρήση του 2ου σετ ελαστικών λόγω του αυτοκινήτου ασφαλείας, που μεταφράζεται σε περίπου 40 γύρους , περισσότερο από τα ¾ του αγώνα σε μια από τις πιο απαιτητικές πίστες του πρωταθλήματος, με το μπροστινό αριστερό ελαστικό να δέχεται τις περισσότερες πιέσεις, τη στιγμή μάλιστα τα φετινά μονοθέσια είναι ταχύτερα σε σύγκριση με αυτά του 2019.
ADVERTISEMENT
Για το επόμενο Γκραν Πρι στην πίστα του Σίλβερστον η Pirelli θα αυξήσεις τις πιέσεις των ελαστικών ενώ οι γόμες των ελαστικών θα είναι κατά τι πιο μαλακές