Ο διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος της Mercedes Τότο Βολφ σχολίασε για την απόδοση της Ferrari τονίζοντας ότι η Ferrari πρέπει να είναι ανταγωνιστική, να κερδίζει αγώνες και να επιστρέψει στις κορυφαίες θέσεις καθώς η αξία του ηττημένου δίνει δόξα στον νικητή.
Στον 2ο αγώνας της χρονιάς η Mercedes σημείωσε το πρώτο φετινό 1-2 με Χάμιλτον και Μπότας, έχοντας λύσει τα προβλήματα με το κιβώτιο επιβεβαιώνοντας με τον καλύτερο τρόπο την υπεροχή του πακέτου “man-machine” έναντι του ανταγωνισμού.
Ο Χάμιλτον, ήταν αλλού καθ΄όλο το 3ήμερο (ελεύθερα δοκιμαστικά, κατατακτήριες, αγώνας) κυριαρχώντας από τον πρώτο έως τον τελευταίο γύρο, ενώ ο Μπότας ολοκλήρωσε τη «δουλειά» του προσπερνώντας τον Φερστάπεν βάζοντας έτσι την υπογραφή στο ένα-δύο από τα πρώην ασημί βέλη.
Ο νικητής του 2018/2019 Μαξ Φερστάπεν που ανέβηκε στον τρίτο σκαλί του βάθρου δίνοντας του πρώτους βαθμούς στην R.B. Aston Martin τόνισε ότι προσπάθησε να αντισταθεί στην πίεση του Μπότας, αλλά δεν ήταν τα R.B. Aston Martin τόσο γρήγορα όσο τα Mercedes και χρειάζεται ακόμα πολύ δουλειά στο πλαίσιο της βελτίωσης.
Η Ferrari είχε έναν από τους πιο άσχημους αγώνες στην ιστορία της με τους Λεκλέρκ και Φέτελ να συγκρούονται και να βγαίνουν εκτός μάχης από την αρχή του αγώνα, για κάτι που ευθύνεται ο Λεκλέρκ ο οποίος παραδέχτηκε το λάθος του.
Μάλιστα ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari Ματία Μπινότο δήλωσε ότι η ευθύνη για το λάθος βαρύνει τον Λεκλέρκ αλλά δεν είναι η κατάλληλη στιγμή να αναζητήσει η ομάδα ενόχους καθώς απαιτείται συσπείρωση με στόχο τη βελτίωση και επιστροφή στη διάκριση.
Στα δύο πρώτα Γκραν Πρι η Ferrari βρίσκεται πολύ μακριά από την κορυφή, δεν δείχνει να είναι ανταγωνιστική. Πόσο αυτό θα αλλάξει στο 3ο Γκραν Πρι της χρονιάς που έρχεται χωρίς ανάσα το Σαββατοκύριακο 18-19 Ιουλίου στην πίστα της Ουγγαρίας οι χρόνοι θα το δείξουν.