Η FIA τροποποίησε τους κανονισμούς της σχετικά με την Formula 1, για να συμπεριλάβει αλλαγές σχετικά με τις ποινές που επιβάλλονται κατά τη διάρκεια των αγώνων sprint.
H τροποποίηση αυτή έγινε, επειδή οι ποινές σε χρόνο που επιβάλλονταν κατά τη διάρκεια του sprint, καθίσταντο περιττές σε περίπτωση που ένας οδηγός εγκατέλειπε. Αυτό συνέβη φέτος στην Κίνα, όταν ο Fernando Alonso δέχθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων μετά από επαφή του μονοθεσίου του με τη Ferrari του Carlos Sainz.
Ο Ισπανός παγκόσμιος πρωταθλητής εγκατέλειψε τον αγώνα μετά την επαφή αυτή, ακυρώνοντας ουσιαστικά την ποινή του. Όμως, από εδώ και πέρα, μια τέτοια τιμωρία θα μεταφράζεται σε oπισθοχώρηση θέσεων στη σειρά εκκίνησης για το Grand Prix, όπως περιγράφεται από την ανανεωμένη έκδοση των κανονισμών.
Το άρθρο 54.3 β) των κανονισμών ορίζει πλέον ότι αν ένας οδηγός «δεν είναι σε θέση να εκτίσει την ποινή του λόγω μη κατάταξης ή εγκατάλειψης στη διάρκεια του sprint, οι αγωνοδίκες μπορούν να επιβάλουν ποινή θέσεων στο grid στον οδηγό στον επόμενο αγώνα του».
Οι επικαιροποιημένοι κανονισμοί στο άρθρο 39.6 ξεκαθαρίζουν επίσης το εξής: «Οποιοσδήποτε οδηγός του οποίου το μονοθέσιο σταματά σε οποιαδήποτε περιοχή εκτός του pit lane κατά τη διάρκεια της κατατακτήριας περιόδου του αγώνα ή της κατατακτήριας περιόδου του sprint και λαμβάνει φυσική βοήθεια, δεν θα επιτρέπεται να λάβει περαιτέρω μέρος στην εν λόγω περίοδο».