Σύμφωνα με τα δεδομένα της αεροσήραγγάς της, η Alpine θα κερδίσει έξι δέκατα από τις αναβαθμίσεις που ετοιμάζει.
Αντεπίθεση ολκής, ή να κρατήσουμε… μικρό καλάθι; Η Alpine την προηγούμενη σεζόν έδωσε μεγάλη μάχη με τη McLaren για την κορυφή του «midfield» και εν τέλει νίκησε. Τερμάτισε τέταρτη στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, με 173 βαθμούς, 14 περισσότερους από την ομάδα του Woking.
Η σταδιακή βελτίωσή της καθ’ όλη τη διάρκεια του πρωταθλήματος ήταν το μυστικό των Γάλλων ώστε στο τέλος να πετύχουν τον στόχο τους. Αυτό, λοιπόν, θέλουν να κάνουν και εφέτος. Σύμφωνα με το Auto Motor und Sport, τα δεδομένα που δίνει η αεροδυναμική σήραγγα στην Alpine, υποδηλώνουν ένα κέρδος το οποίο θα έρθει σε δύο φάσεις, μέσω αναβαθμίσεων, και το οποίο θα ανέρχεται σε έως και έξι δέκατα του δευτερολέπτου ανά γύρο!
Οι πρώτες μεγάλες αλλαγές στην A523 έχουν προγραμματιστεί να αποκαλυφθούν στο Μπακού και την Ίμολα. Στην πίστα της Ιταλίας είναι που περιμένουν οι Γάλλοι να εμφανιστούν κατά τρία δέκατα ταχύτεροι, αν τα αεροδυναμικά δεδομένα τους είναι σωστά.
Αναβαθμίσεις Alpine: Τι σημαίνουν πρακτικά τα έξι δέκατα
Αρχικά να πούμε πως δεν είναι καθόλου απλό και καθόλου εύκολο για μία ομάδα να βελτιώσει κατά έξι δέκατα τον μέσο γύρο της. Ειδικά με τη σεζόν να έχει αρχίσει, ειδικά όταν αυτή η ομάδα είναι η Alpine. Αν όμως η ομάδα του Enstone τα κατάφερνε, αυτό θα την έφερνε σε μία head-to-head κόντρα με Ferrari, Aston Martin, ακόμα και Mercedes! Όλοι αυτοί, όμως, θα μείνουν στάσιμοι; Το αφεντικό, Ότμαρ Ζαφνάουερ απαντά: «Είναι ένα παιχνίδι πιθανοτήτων, δυστυχώς. Αλλά πιστεύουμε ότι μπορούμε τουλάχιστον να συμβαδίσουμε με τον ρυθμό ανάπτυξης της Ferrari, της Mercedes και της Aston Martin»
Σίγουρα, «αγκάθι» για όλες τις ομάδες που θέλουν να βελτιωθούν, αποτελούν τα ατυχήματα και οι ζημιές στα μονοθέσια. Ειδικά πλέον, που το ανώτατο όριο εξόδων είναι χαμηλό. Στο Albert Park οι δύο Alpine, του Οκόν και του Γκασλί, αλληλοεξουδετερώθηκαν, κάτι που σίγουρα κόστισε πολλά στην ομάδα.
«Δεν αποτελεί ακόμα πρόβλημα για το cost cap, παρόλο που το ατύχημα μας κόστισε ακριβά», δήλωσε ο Ζαφνάουερ. «Προς το παρόν, χρειαζόμαστε ανταλλακτικά για το Μπακού. Δεν ανακατασκευάζεις κομμάτια του μονοθεσίου όπως η μπροστινή πτέρυγα μέσα σε δύο εβδομάδες. Πρέπει ακόμα να ελέγξουμε αν αυτό επηρεάζει το κατά πόσον μπορούμε να φέρουμε το αναπτυξιακό μας πακέτο στο μέγιστο βαθμό», προσέθεσε. Για να δούμε.