Για την Aston Martin και την παρουσία της στο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021 μίλησε ο ιδιοκτήτης της ομάδας, Λόρενς Στρολ. Σύμφωνα με τον Καναδό δισεκατομμυριούχο, οι βασικοί στόχοι για τη φετινή χρονιά είναι δύο. Ο πρώτος είναι, αναμενόμενα να εμφανιστεί όσο πιο ανταγωνιστική γίνεται. Ο δεύτερος, όμως, δεν έχει να κάνει με την απόδοση μέσα στην πίστα. Η βρετανική ομάδα θέλει να καταφέρει να κάνει ένα μεγάλο άνοιγμα προς τους οπαδούς του αθλήματος σε όλο τον κόσμο.
Συγκεκριμένα, ο Στρολ ανέφερε ότι ο ερχομός της Aston Martin θα φέρει μία νέα στάση και ενέργεια, σκοπός των οποίων θα είναι η βρετανική μάρκα να προσελκύσει και ανθρώπους που δεν αποτελούν σταθερούς φίλους της Formula 1.
Ανάμεσα στους τομείς που επενδύει ο Στρολ, στην πορεία προς την ενδυνάμωση της ομάδας, είναι τα social media. Μάλιστα, ο Καναδός δίνει ιδιαίτερη σημασία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς “θέλει να μπορεί να μοιραστεί αυτή τη συναρπαστική ιστορία με όλους τους φίλους της Formula 1”.
Formula 1-Aston Martin: Ένα βήμα πιο κοντά στο πράσινο
Ενδεικτικό της εμπλοκής που η ομάδα θέλει να έχει με τον κόσμο είναι το εξής. Αντί στα social media να κάνει αναρτήσεις σχετικά με το πόσο απέχει η έναρξη του πρωταθλήματος, δημιουργεί μία ατμόσφαιρα προσμονής.
Μεταξύ των μέσων που χρησιμοποιεί είναι η εμπλοκή της αυτοκινητοβιομηχανίας στο άθλημα και παλιότερα, τις χρονιές 1959 και 1960. Αυτό, παρά το γεγονός ότι πρόκειται για πολύ περιορισμένη συμμετοχή. Το 1959 οι Κάρολ Σέλμπι και Ρόι Σαλβαντόρι συμμετείχαν σε τέσσερις αγώνες, ενώ το 1960 μόνο σε έναν, εκείνον της Βρετανίας.
Πέραν των social media, όμως, ο Στρολ φροντίζει να τονίζει σε κάθε ευκαιρία πόσο σημαντική είναι για την Aston Martin ως εταιρεία η εμπλοκή της στη Formula 1, φτάνοντας να πει ότι βρίσκεται στο κέντρο όλης της εμπορικής τους στρατηγικής. Άλλωστε, θεωρεί ότι η μάρκα αξίζει και πρέπει να βρίσκεται στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Ο ίδιος αιτιολογεί την άποψή του λέγοντας ότι πρόκειται για μία μάρκα που έχει γνωρίσει πολύ μεγάλες επιτυχίες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, οπότε το επόμενο βήμα δεν μπορούσε να είναι άλλο από τη Formula 1.
Μένει να δούμε πώς θα τα πάει η Aston Martin και στους δύο τομείς που την ενδιαφέρουν. Την απόδοση στην πίστα, αλλά και την εμπλοκή με τον κόσμο μέσω των social media.