Η αυλαία στο φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ανοίγει στις 28 Μαρτίου από το Μπαχρέιν και τη πίστα Σακχίρ, που υποδέχεται τους 20 πρωταγωνιστές της φετινής σεζόν.
Είναι η τελευταία χρονιά πριν τις μεγάλες αλλαγές που είναι προγραμματισμένες για το 2022, με τη σκέψη όλων να είναι στο επόμενο πρωτάθλημα.
Formula 1: Σκέψεις πριν την έναρξη του πρωταθλήματος
Τα μονοθέσια είναι αυτά του 2020 με μερικές αλλαγές.
Αλλαγές
Αυτές είναι
- Τριγωνικό κόψιμο του πατώματος εμπρός από τους πίσω τροχούς (επηρεάζει σημαντικά την αεροδυναμική απόδοση και την ισορροπία κρατήματος).
- Αφαιρούνται οι μορφοποιητές ροής των αεραγωγών των φρένων (επηρεάζει σημαντικά τη δημιουργία στροβιλισμών σε μια περιοχή όπου αναμειγνύεται ζεστός με κρύο αέρα).
- Μικραίνουν οι μορφοποιητές ροής στην έξοδο του διαχύτη (μειώνει την αεροδυναμική απόδοση, διευκολύνει τα προσπεράσματα).
- Κλείνουν οι οπές στην ακμή του πατώματος κάτω από τα πλαϊνά αεροδυναμικά βοηθήματα (επίσης μειώνει την αεροδυναμική απόδοση του σχήματος).
- Ο χρόνος μείωσης της εργασίας σε αεροσήραγγα και CFD εξαρτάται από τη θέση που πήρε η ομάδα στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Η πρωταθλήτρια Mercedes θα έχει 22% λιγότερο χρόνο από τη Williams φέτος.
- Νέα ελαστικά πιο ανθεκτικά, πιο αργά και πιο σταθερά υπό πίεση.
- Αυξάνεται κατά 6 κιλά το ελάχιστο βάρος.
Να θυμηθούμε επίσης ότι αρκετοί οδηγοί άλλαξαν στρατόπεδο, όπως ο Σάινθ που πήγε στη Ferrari, ο Αλόνσο επιστρέφει στην Alpine.
Ο Ρικιάρντο είναι πλέον στη McLaren, οι Σουμάχερ και Μαζεπίν θα αγωνίζονται για την Haas, ο Τσουνότα για την Alpha Tauri, ο Πέρεζ για τη Red Bull και ο Φέτελ στην Aston Martin,
Με τρείς ημέρες δοκιμές συνολικά για όλες τις ομάδες και με τον κάθε οδηγό να προσπαθεί να προσαρμοστεί στο νέο του περιβάλλον πριν από τον πρώτο αγώνα στην πίστα του Σακχίρ, γίνεται αντιληπτό πως θα παίξει κομβικό ρόλο η δουλειά που έχει γίνει στον προσομοιωτή.
Επιπλέον, μένει να δούμε αν η εξέλιξη των υβριδικών μηχανών σε Mercedes, Honda, Ferrari, Renault θα φέρει κάποια ανατροπή στις ισορροπίες δυνάμεων.
Η προσοχή μας πάντως στρέφεται στο πώς ενσωμάτωσαν οι μηχανικοί της McLaren την υβριδική μηχανή της Mercedes σε ένα σασί που σχεδιάστηκε το 2019 στα μέτρα της Renault.
Η McLaren πάντως όπως και η Red Bull έδειξαν πάρα πολύ καλή συμπεριφορά στις δοκιμές που έγιναν στην ίδια πίστα στα μέσα Μαρτίου.
Τα υπόλοιπα στο Grand Prix με το σχεδιάγραμμα της πίστας στη φωτογραφία.