Χωρίς πολλά απρόοπτα ξεκίνησε το τριήμερο των χειμερινών δοκιμών που φέτος γίνονται στο Μπαχρέιν, αντί για τη Βαρκελώνη όπως έχουμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια.
Έχοντας μόνο τρεις μέρες στη διάθεσή τους οι ομάδες ήταν καλά προετοιμασμένες και άρχισαν σύντομα να κάνουν αρκετά χιλιόμετρα.
Η άτυχη της ημέρας, όμως, ήταν η Mercedes. Όταν οι μηχανικοί πήγαν να ξεκινήσουν τον κινητήρα διαπίστωσαν ότι υπήρχε κάποιο πρόβλημα. Μάλιστα, ήταν τόσο σοβαρό που για να το φτιάξουν χρησιμοποίησαν τα λεγόμενα screens, δηλαδή επιφάνειες που κρύβουν το γκαράζ από τις κάμερες. Πιο παλιά η χρήση των screens ήταν πολύ συνηθισμένη. Πλέον οι ομάδες μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν μόνο αν αντιμετωπίζουν κάποιο πραγματικά σοβαρό πρόβλημα.
Ψηφίστε ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο ταχύτερος στις χειμερινές δοκιμές
Τελικά ψάχνοντας την αιτία του προβλήματος βρέθηκε ότι αυτό εντοπιζόταν στο κιβώτιο. Έτσι, οι Γερμανοί μηχανικοί τοποθέτησαν ένα άλλο. Βέβαια η διαδικασία πήρε χρόνο, οπότε ο Bottas έχασε παραπάνω από τη μισή διάρκεια της διαδικασίας.
Στις υπόλοιπες ομάδες δεν υπήρξαν σοβαρά προβλήματα. Το μόνο που σημειώθηκε ήταν περίπου 10 λεπτά πριν το τέλος της διαδικασίας. Ξεκινώντας έναν ακόμα γύρο ο Leclerc, μετά την πρώτη στροφή πήγε να πατήσει γκάζι όμως ο κινητήρας δεν είχε ισχύ και ακουγόταν σα να μην κάνει σωστή καύση. Ο Μονεγάσκος σταμάτησε το μονοθέσιο στην άκρη της πίστας, όμως η θέση του ήταν τέτοια που για να απομακρυνθεί βγήκε κόκκινη σημαία. Επειδή, όμως, απέμεναν λιγότερο από 10 λεπτά για να ολοκληρωθεί το τετράωρο των δοκιμών, αυτό σήμανε και την πρόωρη πτώση της καρό σημαίας.
Αν και οι χρόνοι έχουν μηδενική αξία, θα κάνουμε μόνο μια αναφορά λέγοντας ότι ο Ricciardo ήταν ο ταχύτερος με 1:32.203. Σε κοντινή απόσταση ήταν οι Gasly και Verstappen με τη διαφορά να είναι 0.028 και 0.042 αντίστοιχα. Από εκεί και πίσω είχαμε τους Ocon, Leclerc, Raikkonen, Vettel, Nissany, Schumacher και Bottas, με διαφορές από 0.756 μέχρι και 4.647 δευτερόλεπτα.