Η Ferrari SF21 ήταν το μοναδικό μονοθέσιο που δεν είχαμε δει μέχρι στιγμής, όμως τώρα η ιταλική ομάδα συμπλήρωσε τη σειρά των παρουσιάσεων.
Η παρουσίαση
Η παρουσίαση έγινε με ένα βίντεο στο οποίο παρουσιάζονται μερικά από τα βασικότερα στελέχη της ομάδας. Αρχικά βλέπουμε τον επικεφαλής όλης της ομάδας, Mattia Binotto, στη συνέχεια τον υπεύθυνο για τον κινητήρα Enrico Gualtieri. Σειρά έχει ο υπεύθυνος για το σασί Enrico Cardile και ακολουθεί ο υπεύθυνος αγωνιστικών δραστηριοτήτων Laurent Mekies. Την παρουσίαση της SF21 κλείνει ο John Elkann, πρόεδρος και προσωρινός διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Ferrari.
Τα tokens
Σύμφωνα με όσα είπαν οι παραπάνω αλλά και με όσα είδαμε στο βίντεο τα δύο tokens που δικαιούται η κάθε ομάδα δαπανήθηκαν στο πίσω μέρος και στο σύστημα ψύξης. Συγκεκριμένα, στο πίσω μέρος άλλαξε η ανάρτηση αλλά και το κιβώτιο ταχυτήτων. Σε ό,τι αφορά την ψύξη της SF21 πλέον έχουν τοποθετηθεί μεγαλύτερα ψυγεία, αλλά έχει αλλάξει και η εξωτερική μορφολογία του αμαξώματος γύρω από αυτά, έχοντας πλέον πιο απότομη κλίση, επιλογή που έχουμε δει να κάνουν και άλλες ομάδες φέτος.
Formula 1: Γιατί πήρε φωτιά το μονοθέσιο του Grosjean; Πλέον έχουμε απάντηση
Η αεροδυναμική
Σε κάποιους τομείς του μονοθεσίου δεν επιτρέπονται αλλαγές από τη μία χρονιά στην άλλη, όμως η αεροδυναμική δεν είναι ένας από αυτούς. Μερικές από τις βελτιώσεις στις οποίες έχουν προχωρήσει λοιπόν οι Ιταλοί στην SF21 αφορούν την μπροστά αεροτομή και το ρύγχος, σημεία με αυξημένη σημασία για τη συνολική αεροδυναμική συμπεριφορά του μονοθεσίου, καθώς είναι τα πρώτα που έρχονται σε επαφή με τον αέρα και άρα κάνουν την πρώτη διαμόρφωση προτού ακολουθήσει και το υπόλοιπο αυτοκίνητο.
Συγκρατημένη αισιοδοξία
Βέβαια, ας μην ξεχνάμε ότι τα φετινά μονοθέσια αποτελούν εξέλιξη εκείνων που χρησιμοποιήθηκαν το 2020, χρονιά στην οποία η Ferrari δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την έκτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Έτσι, ο Binotto επισήμανε ότι οι Ιταλοί θα κάνουν ό,τι περισσότερο μπορούν ώστε η SF21 να έχει καλύτερη πορεία, όμως πρόκειται να είναι μια χρονιά με πολλές προκλήσεις, όπως είπε χαρακτηριστικά.
Το livery
Όσον αφορά τις αλλαγές στο livery, οι βασικότερες είναι δύο. Η μία είναι ότι το σύμβολο της καμπάνιας Mission Winnow θα είναι πράσινο, οπότε θα κάνει μεγαλύτερη αντίθεση με το κόκκινο μονοθέσιο και άρα θα είναι περισσότερο ευδιάκριτο και θα φαίνεται από μεγαλύτερη απόσταση. Η δεύτερη είναι ότι στο πίσω μέρος το χρώμα της SF21 γίνεται πιο σκούρο. Πρόκειται για το κόκκινο Βουργουνδίας. Με αυτό το χρώμα ήταν βαμμένη η 125S, το πρώτο αγωνιστικό στην ιστορία της Ferrari, το 1947. Στο ίδιο χρώμα ήταν βαμμένα τα μονοθέσια των Ιταλών και στον αγώνα του 2020 στο Mugello, προκειμένου να γιορταστούν οι 1.000 αγώνες της ομάδας στη Formula 1.
Η SF21 θα πατήσει για πρώτη φορά σε πίστα στις 11 Μαρτίου, με την πίστα που θα χρησιμοποιηθεί να είναι εκείνη του Μπαχρέιν, μόλις μία μέρα πριν ξεκινήσει το τριήμερο των χειμερινών δοκιμών για το 2021.