Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο ταχύτερος οδηγός στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές του Μπακού με τον Σαρλ Λεκλέρ να ακολουθεί, μόλις στα 37 χιλιοστά.
Από εκεί που το άφησε πριν έναν μήνα, το έπιασε στο Αζερμπαϊτζάν ο Μαξ Φερστάπεν. Ο Ολλανδός γύρισε την πίστα του Μπακού σε 1:42.315, ταχύτερα από όλους, και έπιασε κορυφή στις πρώτες (και μοναδικές) ελεύθερες δοκιμές του Σαββατοκύριακου στη Formula 1.
Ούτε ένα δέκατο πίσω του, βρέθηκε ο Σαρλ Λεκλέρ. Μόλις 37 χιλιοστά χώρισαν τον Μονεγάσκο από τον Ολλανδό, σε μία πολλά υποσχόμενη εμφάνιση από τον οδηγό της Ferrari. Στο 3-4 τερμάτισαν ο Σέρχιο Πέρεζ και ο Κάρλος Σάινθ, τρία και επτά δέκατα από τον Φερστάπεν, αντίστοιχα.
Session red flagged for GAS stopping on track.
It’s Charles P3 and Carlos P4 for the moment on ⚪️ tyres. #AzerbaijanGP pic.twitter.com/Sl9qPRUJqe
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) April 28, 2023
Η μεγάλη έκπληξη ήρθε από τη McLaren, με τον Λάντο Νόρις να κάνει τον πέμπτο καλύτερο χρόνο, οκτώ δέκατα μακριά από την κορυφή. Οι Βρετανοί έχουν φέρει πολλές και μεγάλες αναβαθμίσεις στο πάτωμα και τους πλαϊνούς αεραγωγούς της MCL60.
Μέτρια εικόνα από τις δύο Aston Martin, έβδομος ο Στρολ, όγδοος ο Αλόνσο, ωστόσο ο Ισπανός έκανε τον καλό του χρόνο με μέση γόμα και όχι με μαλακή.
Formula 1: Φωτιά στο μονοθέσιο του Γκασλί
Οι περισσότεροι πιλότοι είχαν τις… στιγμές τους. Κάποιοι «έξισαν» τον τοίχο, κάποιοι έχασαν τα φρένα στην πρώτη στροφή και άλλοι είχαν τετακέ.
Μέσα σε 16 λεπτά, πολλές κίτρινες, αλλά και μία κόκκινη σημαία έκαναν την εμφάνισή τους. Αρχικά ο Κάρλος Σάινθ είχε μία επαφή με τον τοίχο στους πρώτους του γύρους, χωρίς ωστόσο να προκύψει περαιτέρω πρόβλημα στην SF-23.
Λίγο αργότερα, ο Γιούκι Τσουνόντα είδε το πίσω δεξί ελαστικό της Alpha Tauri του να κλατάρει μετά από τετακέ και οδηγήθηκε άμεσα στα πιτ για αλλαγή. Ο Ιάπωνας κινούνταν με χαμηλή ταχύτητα, κάτι που έφερε την κίτρινη σημαία για λίγο.
Η διακοπή, όμως, ήρθε όταν το μονοθέσιο του Πιερ Γκασλί έπιασε φωτιά κάτω από το κάλυμα του κινητήρα, με τον Γάλλο να το ακινητοποιεί άμεσα στην άκρη της πίστας. Σύμφωνα με την Alpine, η A532 έχασε υδραυλική πίεση προτού οι φλόγες κάνουν την εμφάνισή τους. Πλέον, ο Γάλλος οδηγείται στις κατατακτήριες δοκιμές (16:00) με ελάχιστο χρόνο μέσα στο κόκπιτ. Για να δούμε αν θα τον επηρεάσει.