Οι ομάδες της Formula 1 βλέπουν καθημερινά όλο και περισσότερους μηχανικούς τους να παραιτούνται. Ποιος είναι ο λόγος;
Για τον περισσότερο κόσμο, το να είναι κανείς μηχανικός στη Formula 1 φαντάζει ως μία ονειρική δουλειά. Δουλεύεις στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, με τους καλύτερους σχεδιαστές, με τους καλύτερους οδηγούς του πλανήτη, κάνεις ατελείωτα ταξίδια και παίρνεις πολύ καλά λεφτά.
Αυτοί που κάνουν ήδη, ωστόσο, το όνειρό τους πραγματικότητα, το βλέπουν, πράγματι, έτσι;
Box, box. 🛞
🔀 @LandoNorris switches from mediums to hards. #SingaporeGP 🇸🇬 [Lap 31/62] pic.twitter.com/ASkX4bmHl3
— McLaren (@McLarenF1) September 22, 2024
Ενώ οι οδηγοί και τα αφεντικά των ομάδων ταξιδεύουν συνήθως με τα ιδιωτικά τους τζετ, άλλοι εργαζόμενοι δεν έχουν, προφανώς, αυτή την τύχη. Σύμφωνα με την ελβετική Blick, όλο και περισσότεροι μηχανικοί της Formula 1, προτιμούν, πλέον, να… σώσουν τον γάμο τους, παρά να ταξιδεύουν στο Κατάρ, την Κίνα και τη Σαουδική Αραβία, κάθε δεύτερη εβδομάδα. Κάπως έτσι, παραιτούνται από τις ομάδες τους και συνεχίζουν σε λιγότερο απαιτητικές δουλειές.
Η ελβετική εφημερίδα, μάλιστα, φιλοξένησε και τη γνώμη ενός επικεφαλής ομάδας, ο οποίος δεν θέλησε να αποκαλύψει το όνομά του: «Πλέον, έχουμε δύο ομάδες μηχανικών, οι οποίες εναλλάσσονται. Διαφορετικά, το άγχος δεν μπορεί να μειωθεί. Ναι, το προσωπικό μας είναι πραγματικά στα όριά του» είπε.
Το 2025, θα υπάρχουν και πάλι 24 Σαββατοκύριακα στο πρόγραμμα. Δεν είναι κρυφό ότι όχι μόνο οι εργαζόμενοι, αλλά και οι οδηγοί θα ήθελαν να δουν τον αριθμό των Grand Prix να μειώνεται. Θα γίνει αυτό από το 2026;