Αισίως φτάσαμε στην 15ο γύρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1 στην πίστα Σακίρ του Μπαχρέιν, με τη Formula 1να νικάει κατά κράτος την πανδημία, καθώς μόνο εύκολο δεν είναι να κινηθούν γύρω στους 1.000 ανθρώπους από πίστα σε πίστα για κάθε μια από τις παραστάσεις.
Φυσικά και υπήρξαν κρούσματα, το τελευταίο ο Μάριο Ίζολα ο επικεφαλής της Pirelli Motorsport, που διαγνώστηκε θετικός στην πανδημία και παρέμεινε στην Τουρκία σε καραντίνα.
Στο Μπαχρέιν λοιπόν την Κυριακή 29 Νοεμβρίου διεξάγεται ο πρώτος από τους τρείς τελευταίους γύρους με το Μπαχρέιν θα φιλοξενεί και τον προτελευταίο γύρο την πρώτη Κυριακή του Δεκεμβρίου(6/12) , σε διαφορετική όμως χάραξη, με την αυλαία να κλείνει το Αμπού Ντάμπι στις 13 Δεκεμβρίου, με τις ομάδες να ετοιμάζονται πλέον ύστερα από μια πολύ δύσκολη περίοδο για τις εορτές των Χριστουγέννων, όπως θα διεξαχθούν Covid-19 επιτρέποντος.
Από πλευράς βαθμολογίας δεν έχει ενδιαφέρον για την κορυφή καθώς ο Χάμιλτον πανηγύρισε τον 7ο τίτλο του στο προηγούμενο Γκραν Πρι, αυτό της Τουρκίας.
Ούτε το αντίστοιχο στους κατασκευαστές καθώς η Mercedes πρόσθεσε ήδη το 7ο κατά σειρά κύπελλο στην αίθουσα με τα τρόπαια.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει εάν ο Χάμιλτον θα κερδίσει και πάλι ανεβάζοντας τον πήχη στις 95 νίκες.
Πάντως ο Φέτελ έχει τις περισσότερες νίκες στην πίστα Σακίρ, 4, με μια νίκη λιγότερη ο Χάμιλτον.
Η πίστα έχει μήκος 5.412 χλμ. αποτελείται από 24 στροφές και οι οδηγοί θα καλύψουν 308.238 χλμ. που αντιστοιχούν σε 57 γύρους. Ο Ντε λα Ρόζα από το 2015 κατέχει το ρεκόρ γύρου με χρόνο 1:3.447.
Κατά τη διάρκεια της δεύτερης περιόδου των ελεύθερων δοκιμαστικών η Pirelli θα έχει στη διάθεση των ομάδων από δύο σετ των ελαστικών που θα χρησιμοποιηθούν το 2021 σε μια δοκιμή πριν την οριστική επιλογή για την επόμενη χρονιά.
Για το Γκραν Πρι οι οδηγοί θα χρησιμοποιήσουν τα λευκά P Zero (σκληρή γόμα με σύνθεση C2) τα κίτρινα (μέση γόμα με σύνθεση C3) και τα κόκκινα (μαλακή σύνθεση C4)μ υποχρεωτική μια αλλαγή κατά τη διάρκεια του αγώνα.