Μετά από δύο στη σειρά Γκραν Πρι στην πίστα του Σίλβερστον, ο θίασος πηγαίνει νότια και σε πιο ζεστές περιοχές.
Συγκεκριμένα στην Ισπανία και στο γνωστό περιβάλλον της πίστας της Βαρκελώνης.
Η πίστα είναι γνωστή για οδηγούς και ομάδες, καθώς εκεί δίνουν το πρώτο ραντεβού στην αρχή της σεζόν για τις πρώτες επίσημες δοκιμές.
Μόνο που οι δοκιμές διεξάγονται το μήνα Φεβρουάριου, ενώ ο 6ος γύρος θα διεξαχθεί την Κυριακή 16 Αυγούστου με θερμοκρασίες στην πίστα που υπολογίζεται να ξεπεράσουν τους 40 βαθμούς Κελσίου.
Σύμφωνα με τον Μάριο Ίζολα, αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, «η περίοδος των ελεύθερων δοκιμαστικών θα είναι ζωτικής σημασίας για τον ακριβή προσδιορισμό της συμπεριφοράς των ελαστικών υπό αυτές τις δύσκολες συνθήκες. Με τα σημερινά μονοθέσια να είναι ταχύτερα από ποτέ – όπως επιβεβαιώθηκε πρόσφατα στο Γκραν Πρι του Σίλβερστον, με το Ισπανικό Γκραν Πρι να μην έχει διεξαχθεί ποτέ το μήνα Αύγουστο, θα πρέπει να είναι ο πιο απαιτητικός αγώνας για τα ελαστικά που έχουμε δει στην ισπανική πίστα».
Η Pirelli θα έχει στη διάθεση των οδηγών σκληρές συνθέσεις και για τις τρείς γόμες.
Με τα άσπρα χαρακτηριστικά(σκληρή γόμα) η σύνθεση θα είναι C1, με τα κίτρινα χαρακτηριστικά (μέση γόμα) η σύνθεση είναι η C2 και με τα κόκκινα χαρακτηριστικά (η πιο μαλακή) η σύνθεση είναι η C3, με τη σκληρότητα να ξεκινάει από το C1 και να καταλήγει στο C5 που είναι η πιο μαλακή σύνθεση.
Οι πιέσεις θα είναι 23 ατμόσφαιρες για τα μπροστινά ελαστικά με κάμπερ -3.25 μοίρες και για πίσω 20.5 ατμόσφαιρες με κάμπερ -1.75 μοίρες.
Το μήκος της πίστας είναι 4.655 χλμ. Οι οδηγοί θα καλύψουν 307.104 χλμ. που αντιστοιχούν σε 66 γύρους.
Το ρεκόρ πίστα το κατέχει από το 2018 ο Ρικιάρντο με χρόνο 1:18.441.Όπως όλοι οι προηγούμενοι αγώνες, έτσι και αυτός στην Ισπανία θα διεξαχθεί χωρίς την παρουσία οπαδών στις κερκίδες, με μάσκες και αντισηπτικά για οδηγούς και μέλη των ομάδων