O 6ος γύρους του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1 στην πίστα της Βαρκελώνης ήταν όπως αποδείχτηκε μια γρήγορη «βόλτα» του Λιούς Χάμιλτον, που όπως και να το κάνουμε είναι μια κλάση μόνο τους.
Βέβαια και η Mercedes είναι μια κλάση μόνη της, αλλά όπως αποδείχτηκε την Κυριακή στην Ισπανία ο Χάμιλτον έχει αυτό το κάτι παραπάνω, απέναντι στον ομόσταυλό του, στον τρόπο που οδηγεί το black arrow.
Ας ρίξουμε όμως και μια ματιά στα στατιστικά στοιχεία που πάντα έχουν το δικό τους ενδιαφέρον.
35 συνολικά pit-stop έγιναν στην πίστα της Βαρκελώνης, και ο Άλμπον ήταν ο μόνος οδηγός που στον αγώνα χρησιμοποίησε τη σκληρή γόμα της Pirelli P Zero με τα άσπρα χαρακτηριστικά, ενώ ένας μόνο οδηγός έκανε τρία pot-stop και αυτός ήταν ο Μπότας.
O Mπότας εκτός ότι έκανε τον ταχύτερο γύρο (1’18’’.183) που καρπώνεται τον έναν βαθμό επιπλέον, σημείωσε και τον ταχύτερο χρόνο (1’19’’.750) και με τα μαλακά «κόκκινα» Pirelli P Zero
Οι Πέρες, Φέτελ, Ρικιάρντο, Οκόν, Μάγκνουσεν, Λεκλέρκ επισκέφθηκαν μια μόνο φορά τα pits.
Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο είναι ότι ο συνολικός χρόνος στην πίστα της Βαρκελώνη ήταν σχεδόν 10 λεπτά γρηγορότερος από τον αντίστοιχο του 2014. Το πρώτο έτος της υβριδικής –turbo- εποχής στα μονοθέσια της Formula 1. Αυτό μεταφράζεται ότι ο μέσος χρόνος του γύρου είναι γρηγορότερος από οκτώ δευτερόλεπτα, ανά γύρο.
Τους περισσότερους γύρους με τα «κίτρινα» Pirelli P Zero τους έκανε ο Μάγκνουσεν 37 και με τα «κόκκινα» ο Φέτελ 36 ενώ ο Άλμπον έγραψε στο ταμπλό 22 γύρους με τα «λευκά» P Zero.