Ο Μπότας βρέθηκε και πάλι στην κορυφή του πίνακα με τους χρόνους, μετά το FP1 όπου είχε καταφέρει το ίδιο. Ωστόσο, αυτή τη φορά στη δεύτερη θέση δεν πήγε στον Χάμιλτον.
Εκείνος που τα κατάφερε ήταν ο Σάινθ, τον οποίο ακολούθησε ο Νόρις στην τρίτη θέση, συνεχίζοντας την πολύ καλή παρουσία των Βρετανών στο ιταλικό Γκραν Πρι.
Στην τέταρτη θέση συναντάμε τον Ρικιάρντο. Σε συνδυασμό με τα αποτελέσματα της McLaren, φαίνεται ότι ο κινητήρας των Γάλλων έχει βελτιωθεί σημαντικά.
Σε χαμηλή πτήση για τα δεδομένα του, ο Χάμιλτον έφτασε μέχρι την πέμπτη θέση, ενώ τα ίδια ισχύουν και για τον Φερστάπεν, ο οποίος βρέθηκε έκτος, με τον team mate του μία θέση πιο πίσω. Οκόν, Στρολ και Πέρες ήταν εκείνοι που συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.
Και πάλι το ταχύτερο μονοθέσιο με κινητήρα Ferrari δεν κατάφερε να βρεθεί πιο ψηλά από την 11η θέση. Πρόκειται για τον Λεκλέρκ, τη στιγμή που ο Φέτελ έμεινε 15ος .
Περίπου 10 λεπτά πριν το τέλος του FP3 το μονοθέσιο του Ρικιάρντο παρουσίασε βλάβη, με τον Αυστραλό να το παρκάρει όσο πιο κοντά μπόρεσε, στα δεξιά της αγωνιστικής διαδρομής. Ωστόσο, η διαδικασία έπρεπε να διακοπεί προκειμένου να απομακρυνθεί η R.S. 20. Όταν άναψε και πάλι το πράσινο φως στο pit lane απέμεναν περίπου 3 λεπτά, οπότε βγήκαν σχεδόν όλοι οι οδηγοί στην πίστα.