Ο Ocon και η Alpine είναι οι μεγάλοι θριαμβευτές του Γκραν Πρι Ουγγαρίας, μετά από έναν αγώνα στον οποίο είδαμε τα πάντα. Συγκρούσεις, εξόδους, safety car, κόκκινη σημαία, απρόσμενες βαθμολογήσεις και πολύ σκληρές μάχες.
Η βρεγμένη εκκίνηση
Από το πρωί στην πίστα έβρεχε οπότε η όποια γόμα είχε στρωθεί, ξεπλύθηκε. Η F3 αγωνίστηκε με βροχή, στη συνέχεια το Porsche Cup έγινε σε στεγνές συνθήκες όμως πριν την εκκίνηση της F1 άρχισε πάλι να βρέχει.
Έτσι, τα μονοθέσια παρατάχθηκαν με ενδιάμεσα ελαστικά στο grid.
Formula 1-Γκραν Πρι Ουγγαρίας: Η πιο τρελή εκκίνηση ever!
Όταν έσβησαν τα πέντε κόκκινα φώτα ο Hamilton έφυγε καλά κρατώντας την πρωτοπορία. Αντίθετα, ο Bottas έκανε πολύ κακή εκκίνηση. Αυτό πυροδότησε μια σειρά από γεγονότα. Το πρώτο ήταν ότι τον προσπέρασαν οι δύο Red Bull των Verstappen και Perez από τα αριστερά, ενώ ακολούθησε ο Gasly ο οποίος πρόλαβε να βρεθεί δίπλα του. Ταυτόχρονα, από τα δεξιά τον προσπέρασε ο Norris με τη διαφορά να είναι τόσο μεγάλη, ώστε φτάνοντας στην πρώτη στροφή η McLaren να είναι εντελώς μπροστά.
Το λάθος του Bottas έφερε ντόμινο συγκρούσεων
Εδώ είναι που ξεκίνησε το ντόμινο. Ο Bottas άργησε να φρενάρει, μπλοκάρισε τους τροχούς του, όμως αυτό δεν ήταν αρκετό και έπεσε πάνω στο πίσω μέρος του μονοθεσίου του Norris. Λόγω αυτού ο Βρετανός έχασε τον έλεγχο της MCL35M και χτύπησε με δύναμη το δεξί μέρος της Red Bull του Verstappen. Με τον μπροστά αριστερά τροχό πλέον σπασμένο ο Bottas ήταν επιβάτης στο δικό του μονοθέσιο, το οποίο χτύπησε με δύναμη τη Red Bull του Perez στα δεξιά.
Βλέποντας αυτά ο Gasly αναγκάστηκε να ανοίξει πάρα πολύ την τροχιά του βγαίνοντας εκτός πίστας, όμως κατάφερε να αποφύγει τα χειρότερα.
Λάθος από τον Stroll και δεύτερο ντόμινο
Ταυτόχρονα, λίγα μέτρα πιο πίσω, στην κορυφή της στροφής 1 ο Stroll χτυπούσε τα δεξιά της Ferrari του Leclerc με πολλή δύναμη. Ο Καναδός έχασε και αυτός το φρενάρισμα και μπλοκάρισε τους τροχούς του. Από την επαφή τους καταστράφηκε εντελώς ο μπροστά αριστερά τροχός της Aston Martin και το ψυγείο της SF21 στα δεξιά. Λόγω του χτυπήματος που δέχτηκε το μονοθέσιο του Leclerc έπεσε με τη σειρά του σε εκείνο του Ricciardo και λειτούργησε ως μοχλός, κάνοντάς το να περιστραφεί κατά 180 μοίρες και να σταματήσει με φορά ανάποδη προς την πίστα.
Safety car και κόκκινη σημαία
Το αποτέλεσμα όλων των παραπάνω ήταν να μπει το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα και δύο γύρους αργότερα να βγει κόκκινη σημαία, διακόπτοντας τον αγώνα ώστε να καθαριστεί η πίστα.
Ωστόσο, το δράμα δεν είχε τελειώσει…
Η πίστα στέγνωσε
Όταν δόθηκε το σήμα να βγουν τα μονοθέσια στην πίστα για να κάνουν το γύρο σχηματισμού και να παραταχθούν στο grid για στατική εκκίνηση, όλοι είχαν ενδιάμεσα ελαστικά. Ωστόσο, οι οδηγοί σύντομα ανακάλυψαν ότι είχαν κάνει λάθος, καθώς η πίστα ήταν σχεδόν εντελώς στεγνή. Αυτό είχε αποτέλεσμα να μπουν όλοι στα pits για να βάλουν στεγνή γόμα, με εξαίρεση τον Hamilton.
Ακόμα μία εγκατάλειψη
Κατά τη μαζική είσοδο των οδηγών στα pits είχαμε ακόμα μία εγκατάλειψη. Ενώ ο Mazepin έστριβε για να μπει στο pit box της Haas, η Alfa Romeo έδωσε το OK στον Raikkonen να βγει, με αποτέλεσμα ο πίσω αριστερά τροχός της Alfa Romeo να χτυπήσει τον μπροστά δεξιά της Haas και να σπάσει την ανάρτηση. Έτσι ο Ρώσος αναγκάστηκε να αποσυρθεί από τον αγώνα.
Η τελική εικόνα πριν την εκκίνηση
Τα παραπάνω διαμόρφωσαν το εξής σκηνικό. Ο Hamilton βρέθηκε να είναι εντελώς μόνος στο grid περιμένοντας να σβήσουν τα πέντε κόκκινα φώτα, με όλους τους υπόλοιπους να έχουν πάρει θέση στην έξοδο του pit lane περιμένοντας το αντίστοιχο φως να γίνει πράσινο.
Η κάθε πλευρά είχε ένα πλεονέκτημα. Ο Hamilton θα εκκινούσε λίγο νωρίτερα οπότε θα μπορούσε να ξεμακρύνει, οι υπόλοιποι όμως είχαν τα σωστά ελαστικά και θα έκαναν ταχύτερους γύρους. Έτσι, ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής βρέθηκε σε μειονεκτική θέση. Ήταν αναγκασμένος να κάνει τον τέταρτο γύρο του αγώνα (πρώτο μετά την επανεκκίνηση) με λάθος ελαστικά και να μπει ξανά στα pits ώστε να βάλει στεγνή γόμα.
Η στεγνή εκκίνηση – ο Hamilton ολομόναχος στο grid
Όντως αυτό έγινε. Ο Hamilton έφυγε μόνος και λίγο μετά έκαναν το ίδιο και οι υπόλοιποι οδηγοί από το pit lane. Μάλιστα, ο Russell βρήκε την ευκαιρία να βρεθεί μπροστά από τον Ocon, στη δεύτερη θέση δηλαδή πίσω από τον Hamilton, όμως επειδή δεν το έκανε σύμφωνα με τους κανονισμούς δέχτηκε εντολή από την ομάδα να επιστρέψει στην έβδομη θέση.
Ocon πρώτος – Hamilton τελευταίος
Στο τέλος του τέταρτου γύρου ο Hamilton μπήκε στα pits για να βάλει τη μέση γόμα, πέφτοντας στην 14η και τελευταία θέση.
Αυτό σημαίνει ότι στον πέμπτο γύρο του αγώνα η κατάταξη ήταν Ocon, Vettel, Latifi, Tsunoda, Sainz, Alonso, Russell, Raikkonen, Ricciardo, Schumacher, Verstappen, Gasly, Giovinazzi και Hamilton.
Ο Βρετανός έφτασε σύντομα τους προπορευόμενους όμως αποδείχτηκε δύσκολο να προσπεράσει. Για παράδειγμα έπρεπε να φτάσουμε στον γύρο 10 για να περάσει τον Giovinazzi.
Η μαχητικότητα του Schumacher
Στην αρχή του αγώνα πολύ καλή πορεία είχε ο Schumacher. Ο νεαρός της Haas άντεξε στην πίεση του Verstappen για αρκετούς γύρους, όμως στον 15 ο Ολλανδός επιτέθηκε πιο έντονα. Φρέναρε πολύ αργά στη στροφή 1 και κατάφερε για μια στιγμή να βρεθεί μπροστά. Ο Γερμανός, όμως, διεκδίκησε το χώρο του και τον ανάγκασε να πάει από την εξωτερική στη στροφή 2. Παρ’ όλα αυτά ο οδηγός της Red Bull κατάφερε να προσπεράσει, αν και οι δυο τους είχαν μια μικρή επαφή.
Ο Schumacher βρέθηκε μπροστά και από τον Hamilton, ο οποίος τον προσπέρασε πιο εύκολα στον γύρο 16. Σε συνδυασμό με τo pit stop του Raikkonen ο Βρετανός ήταν ενδέκατος στον 16ο γύρο, όμως κόλλησε εκεί μην μπορώντας να προσπεράσει τον Gasly.
Ο πρωταθλητής δεν μπορεί να προσπεράσει και η Mercedes του δίνει τη λύση
Σε αυτό το σημείο ήρθε η στρατηγική της Mercedes να σώσει την κατάσταση. Στον γύρο 20 ο Hamilton μπήκε στα pits ώστε να βγάλει τη μέση γόμα και να βάλει τη σκληρή. Ο λόγος που το έκαναν αυτό ήταν για να του δώσουν καθαρό αέρα προκειμένου να κάνει γρήγορους γύρους. Επιπλέον, η W12 βολεύεται περισσότερο με τα σκληρά ελαστικά.
Η κίνηση της Mercedes ανάγκασε τους Ricciardo και Verstappen να μπουν και αυτοί στα pits για να γλιτώσουν το undercut. Οι δυο τους επέστρεψαν στην πίστα με τη σειρά που μπήκαν, δηλαδή με τον Αυστραλό μπροστά από τον Ολλανδό. Ωστόσο, ο Hamilton είχε κάνει έναν ταχύτατο γύρο. Έτσι, τη στιγμή που έβγαιναν από το pit lane ο Βρετανός κατάφερε να προσπεράσει με ευκολία τον Verstappen και να κάνει το ίδιο με τον Ricciardo στα φρένα για τη στροφή 1, επιλέγοντας την εξωτερική πλευρά της, καθώς τα δικά του ελαστικά ήταν πιο ζεστά και μπορούσε να τα πιέσει περισσότερο.
Λίγο μετά ο Hamilton προσπέρασε τον Russell και τον Schumacher, οπότε έβαλε ανάμεσα σε εκείνον και τον κύριο ανταγωνιστή του τρία μονοθέσια, καθώς εκείνος ήταν όγδοος με τον Verstappen δωδέκατο και τους Schumacher, Russell και Ricciardo ανάμεσά τους. Ταυτόχρονα, ο ρυθμός του ήταν πολύ γρήγορος, καθώς γύριζε την πίστα 3 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από τον οδηγό της Red Bull, ο οποίος βέβαια είχε σημαντική απώλεια πρόσφυσης λόγω των τμημάτων που έλειπαν από το μονοθέσιό του.
Οι θέσεις παγιώνονται. Ο Hamilton ανεβαίνει στην κατάταξη
Στην κορυφή ο Ocon κατάφερε να διατηρείται στην πρώτη θέση, κρατώντας τη διαφορά με τον Vettel σταθερή, μεταξύ 0.5 και 1.5 δευτερόλεπτα, ενώ ο κοντινότερος οδηγός σε αυτούς τους δύο ήταν ο Sainz στα 15 δευτερόλεπτα από την κορυφή.
Στον γύρο 27 ο Hamilton προσπέρασε τον Latifi για την έβδομη θέση, ενώ ο Verstappen παρέμενε στη δωδέκατη θέση μην μπορώντας να κινηθεί αρκετά γρήγορα λόγω του πληγωμένου μονοθεσίου.
Στον γύρο 30 ο Hamilton ανέβηκε ακόμα μία θέση καθώς ο Gasly μπήκε στα pits, ενώ βρέθηκε πίσω από τον Tsunoda που ήταν πέμπτος και άρχισε να τον πιέζει για προσπέραση, προσπερνώντας τον τελικά στον γύρο 33 από την εξωτερική της στροφής 4, ανεβαίνοντας έτσι στην πέμπτη θέση.
Μάχη πρωταθλητών της F2. Russell εναντίον Schumacher
Στον γύρο 33 είχαμε ακόμα μία πολύ ωραία μάχη ανάμεσα σε δύο πρωταθλητές της F2. Ο Russell βρέθηκε σε απόσταση αναπνοής από τον Schumacher και επιχείρησε προσπέραση στα φρένα για τη στροφή 1. Αν και δεν την ολοκλήρωσε εκεί, η μάχη συνεχίστηκε με τον Βρετανό να στρίβει από την εξωτερική της στροφής 2, προσπερνώντας τελικά τον νεαρό Γερμανό πριν τη στροφή 3.
Η μάχη των pit stops
Μετά την προσπέραση του Hamilton στον Tsunoda η Ferrari κάλεσε τον Sainz στα pits, ώστε να του βάλει φρέσκα ελαστικά προτού τον προσπεράσει ο Hamilton, κίνηση που αποδείχτηκε σωστή καθώς ο Ισπανός επέστρεψε στην πίστα μπροστά από τον οδηγό της Mercedes.
Στον γύρο 37 ο Vettel μπήκε στα pits προκειμένου να κάνει το undercut απέναντι στον Ocon. Οι μηχανικοί καθυστέρησαν ελάχιστα και η στάση του Γερμανού κράτησε 3.3 δευτερόλεπτα. Φυσικά στον επόμενο γύρο μπήκε και ο Ocon για αλλαγή ελαστικών, με τους Γάλλους μηχανικούς να κάνουν την αλλαγή σε 2.3. Έτσι κατάφεραν να βγάλουν τον δικό τους οδηγό ξανά μπροστά από τον Γερμανό της Aston Martin.
Εν τω μεταξύ, λόγω του pit stop που έκανε ο Vettel μπροστά του βρέθηκε και ο Alonso που ακόμα δεν είχε σταματήσει, με τον Ισπανό να παίρνει προσωρινά την πρωτοπορία του αγώνα. Στον γύρο 39 μπήκε και ο Alonso στα pits, αφήνοντας τους Ocon και Vettel να παλεύουν ελεύθερα για την πρώτη θέση, με τη διαφορά ανάμεσά τους να κινείται στο 1 δευτερόλεπτο.
Στον γύρο 41 μπήκε και ο Verstappen για αλλαγή ελαστικών η οποία τον έριξε από την ενδέκατη, στη δωδέκατη θέση, όμως το εντυπωσιακό στοιχείο είναι ότι η RB16B έμεινε στάσιμη μόλις για 1.93 δευτερόλεπτα.
Πιο μπροστά ο Alonso από την πέμπτη θέση κυνηγούσε να πλησιάσει τον Hamilton στην τέταρτη, ο οποίος με τη σειρά του είχε φτάσει στο 1 δευτερόλεπτο από τον Sainz. Ταυτόχρονα ο Ισπανός ροκάνιζε τη διαφορά από την κορυφή στα 4.5 δευτερόλεπτα, ενώ η διαφορά Ocon – Vettel παρέμενε στο 1 δευτερόλεπτο. Αυτή ήταν η εικόνα των 5 πρώτων στο γύρο 45.
Εντυπωσιακό είναι να αναφέρουμε ότι πιο πίσω οι δύο ήταν και οι δύο Williams μέσα στους βαθμούς, με τον Latifi στην όγδοη θέση και τον Russell στην ένατη.
Ο Hamilton μπήκε στα pits για τελευταία φορά στον γύρο 48 όντας τέταρτος. Λόγω της διαφοράς που είχε από τον Tsunoda ο οποίος ήταν έκτος, ο Βρετανός έχασε θέση μόνο από τον Alonso. Ωστόσο, χάρη στα φρέσκα ελαστικά και τον ελεύθερο αέρα που είχε, το γυρολόγιό του ήταν 3 δευτερόλεπτα ταχύτερο από του Ocon που οδηγούσε τον αγώνα.
Στην κορυφή ο Vettel έφτασε μια ανάσα από το να προσπεράσει τον Ocon για την πρώτη θέση στον γύρο 49. Ο Γάλλος έπρεπε να ρίξει γύρο στον Giovinazzi στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού, όμως αυτό τον καθυστέρησε σημαντικά. Έτσι με ένα καθυστερημένο φρενάρισμα ο Vettel βρέθηκε για μια στιγμή δίπλα του, όμως ο οδηγός της Alpine κατάφερε να κλείσει εγκαίρως την πόρτα, με τα δύο μονοθέσια να αποφεύγουν την επαφή μόλις για λίγα εκατοστά.
Μάχη διαρκείας Alonso – Hamilton
Φτάνοντας στον γύρο 55 έφτασε η στιγμή για τη μάχη Alonso – Hamilton. Η έξοδος του Raikkonen από τα pits ανάγκασε τον Ισπανό να πάρει μία πιο ανοιχτή γραμμή και να μπλοκάρει τα ελαστικά του. Έτσι ο Βρετανός πλησίασε και οι δύο πρωταθλητές και πρώην team mates βρέθηκαν πλάι – πλάι, με τη μάχη να συνεχίζεται μέχρι τη στροφή 4, όμως η προσπέραση δεν ολοκληρώθηκε. Η ίδια μάχη συνεχίστηκε στους επόμενους γύρους μέχρι και τον 65. Σε εκείνον ο Alonso έκανε λάθος και μπλόκαρε στα φρένα για τη στροφή 1, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στον Hamilton να κάνει την προσπέραση που κυνηγούσε τόση ώρα.
Παράλληλα, ο Verstappen κατάφερνε επιτέλους να μπει στους βαθμούς, προσπερνώντας τον Ricciardo στη στροφή 2 του γύρου 60.
Αφήνοντας τον Alonso πίσω του ο Βρετανός είχε ακόμα έναν Ισπανό μπροστά του, εκείνον της Ferrari, τον Sainz ο οποίος βρισκόταν στην τρίτη θέση.
Προσπέραση βάθρου από τον Hamilton
Η πρώτη επίθεση έγινε στον γύρο 66 όμως χωρίς αποτέλεσμα, ωστόσο στον 67 τα κατάφερε, παρά το γεγονός ότι ο Sainz είχε και εκείνος DRS επειδή έριχνε γύρο στον Ricciardo.
Αν και πλησιάζαμε στον 70ο και τελευταίο γύρο, οι μάχες δεν είχαν τελειώσει, καθώς πάλευαν μεταξύ τους οι δύο Ισπανοί, με τον Alonso να επιχειρεί να προσπεράσει τον Sainz όμως να μην τα καταφέρνει.
Καρό σημαία
Ο Ocon ήταν αυτός που πήρε, λοιπόν, την καρό σημαία με τον Vettel δεύτερο και τον Hamilton τρίτο, έχοντας ρίξει τη διαφορά από τα 7.5 δευτερόλεπτα στα 2.7 μέσα σε δύο μόλις γύρους.
Κατάταξη
Τέταρτος πέρασε τη γραμμή τερματισμού ο Sainz με τον Alonso να μένει πέμπτος μόλις για 0.6 δευτερόλεπτα. Ο Gasly ήταν εκείνος που πήρε τους 8 βαθμούς της έκτης θέσης αλλά και τον έναν του ταχύτερου γύρου, στερώντας από τον Hamilton στο τέλος, αφήνοντας στην έβδομη θέση τον team mate του, Yuki Tsunoda.
Σε παράταξη τερμάτισαν και οι δύο Williams με την όγδοη θέση του Latifi και την ένατη του Russell, ενώ η τελευταία βαθμολογούμενη θέση πήγε στον Verstappen.
Στις θέσεις 11 μέχρι 14 τερμάτισαν οι Raikkonen, Ricciardo, Schumacher και Giovinazzi, ενώ εκείνοι που εγκατέλειψαν τον αγώνα ήταν οι Mazepin, Norris, Perez, Stroll, Leclerc και Bottas.
Ρεκόρ και στατιστικά
Με τα αποτελέσματα της Ουγγαρίας έσπασαν πολλά ρεκόρ και άλλαξαν αρκετά στατιστικά. Αρχικά ο Hamilton και η Mercedes πήραν ξανά τα ηνία στα πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών, αντίστοιχα. Ο Βρετανός πλέον είναι στο +6 από τον Ολλανδό με 192 έναντι 186 βαθμών, ενώ η Mercedes είναι στο +10 από τη Red Bull, με 300 έναντι 290 βαθμών.
Αυτή ήταν η πρώτη νίκη στην καριέρα του Ocon και μόλις το δεύτερο βάθρο, μετά από εκείνο στο Sakhir το 2020. Αυτή είναι η δεύτερη νίκη Γάλλου οδηγού μέσα σε ένα χρόνο, καθώς ο Gasly κέρδισε στη Monza στις 6 Σεπτεμβρίου του 2020. Ωστόσο, είναι η πρώτη νίκη Γάλλου οδηγού με γαλλικό μονοθέσιο από τις 14 Αυγούστου του 1983, όταν ο Alain Prost κέρδισε στην Αυστρία (Österreichring). Η επόμενη πιο γαλλική νίκη ήταν στις 25 Ιουλίου του 1993 όταν κέρδισε πάλι ο Alain Prost στο γερμανικό Γκραν Πρι (Hockenheim). Μπορεί το μονοθέσιο που οδηγούσε να ήταν η Williams, όμως ο κινητήρας ήταν της Renault.
Η νίκη στην Ουγγαρία ήταν η πρώτη και για τη Renault από όταν επέστρεψε με εργοστασιακή ομάδα to 2016. Από το 2016 έτρεχε ως Renault κατακτώντας τρία βάθρα, όλα το 2020. Τρίτη θέση σε Nurburgring και Imola με τον Ricciardo και δεύτερη θέση με τον Ocon στο Sakhir. Μπορεί φέτος να μετονομάστηκε σε Alpine, όμως πρόκειται για την ίδια ομάδα ακριβώς. Η πιο πρόσφατη φορά που μονοθέσιο των Γάλλων πήρε πρώτο την καρό σημαία ήταν στην Ιαπωνία το 2008 στην πίστα του Fuji και οδηγός ήταν ο Fernando Alonso.
Ο Ocon με αυτή τη νίκη του έγινε ο 111ος διαφορετικός οδηγός που κερδίζει κάποιον αγώνα της Formula 1. Η πιο πρόσφατη επίσκεψη του Γάλλου στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου ήταν στις 9 Μαΐου του 2015 όταν αγωνιζόταν στο GP3. Εκείνη τη χρονιά κατέκτησε το πρωτάθλημα στην κατηγορία.
Αρνητικό ρεκόρ έσπασε και η Williams και οι οδηγοί της. Οι 4 βαθμοί του Latifi ήταν οι πρώτοι στην καριέρα του, ενώ και οι 2 του Russell ήτα οι πρώτοι με το βρετανικό μονοθέσιο, καθώς η μόνη άλλη φορά που βαθμολογήθηκε ήταν με την ένατη θέση στο Sakhir όταν αντικατέστησε τον Hamilton στη Mercedes. Όσο για την ίδια την ομάδα, η τελευταία φορά που πήρε κάποιον βαθμό ήταν στον χαοτικό βρόχινο αγώνα του Hockenheim το 2019 με τον Kubica να παίρνει τη δέκατη θέση. Όσο για την τελευταία διπλή βαθμολόγηση, ήταν στη Monza το 2018 με τους Stroll και Sirotkin τότε στις θέσεις 9 και 10.
Ρεκόρ έκανε και ο Alonso, με την πέμπτη θέση να είναι η καλύτερη του Ισπανού μετά την επιστροφή του στην ενεργό δράση. Μέχρι τώρα ο καλύτερος τερματισμός του ήταν η έκτη θέση στο Αζερμπαϊτζάν, σε έναν επίσης επεισοδιακό αγώνα.
Ο Ocon χρωστάει πολλά στον Alonso
Ο Ocon χρωστάει σε μεγάλο βαθμό τη νίκη του στον Alonso. Ο Ισπανός κράτησε τον Hamilton πίσω του για 10 γύρους, κάνοντάς τον να φθείρει τα ελαστικά του και να χάσει πολύ χρόνο. Μια ματιά στις διαφορές των τριών πρώτων στον τερματισμό είναι αρκετή για να το καταλάβουμε. Από τον Ocon στον Vettel μεσολάβησαν 1.859 δευτερόλεπτα και από τον Vettel στον Hamilton 2.736. Ωστόσο, αυτό που πρέπει να αναφέρουμε είναι ότι ο Hamilton κινούνταν στο τέλος με ρυθμό περίπου 2.5 δευτερόλεπτα ταχύτερο των Ocon και Vettel. Αυτό σημαίνει ότι αν δεν καθυστερούσε τόσο πίσω από τον Alonso είχε πολύ μεγάλες πιθανότητες να κατακτήσει τη νίκη.
Καλοκαιρινό διάλειμμα – πότε είναι ο επόμενος αγώνας
Αυτός ήταν ο τελευταίος αγώνας της Formula 1 πριν από το καλοκαιρινό διάλειμμα και σηματοδότησε τη μέση του πρωταθλήματος, καθώς πλέον έχουν ολοκληρωθεί 11 από τους 23 αγώνες που έχουν προγραμματιστεί. Το επόμενο Γκραν Πρι είναι εκείνο του Βελγίου στο Spa το οποίο θα γίνει το τριήμερο 27 – 29 Αυγούστου.