Μετά την επικράτηση του Hamilton στο FP1 η Mercedes συνέχισε την κατάληψη της κορυφής στον πίνακα των χρόνων.
Στο μεγαλύτερο διάστημα οι οδηγοί έκαναν προσομοιώσεις κατατακτήριων, καθώς θεωρούν ότι οι προσπεράσεις δε θα είναι εύκολες, αφήνοντας τις προσομοιώσεις αγώνα για το τελευταίο τρίτο της διαδικασίας. Το FP2 είναι και το πιο σημαντικό καθώς είναι η μοναδική από τις τρεις περιόδους των ελεύθερων δοκιμών που γίνεται σε παρόμοια ώρα με τις κατατακτήριες και τον αγώνα, οπότε οι θερμοκρασίες είναι πιο κοντά σε εκείνες που θα επικρατούν την Κυριακή στον αγώνα.
Περίπου 10 λεπτά πριν το τέλος είχαμε και την πρώτη σοβαρή κίτρινη σημαία, η οποία απέτρεψε μία σύγκρουση. Ο Mazepin έχασε τον έλεγχο της Haas στη στροφή 2 και βρέθηκε σταματημένος στην αγωνιστική γραμμή, τη στιγμή που πλησίαζε ο Hamilton, όμως οι κίτρινες σημαίες σε συνδυασμό με τα αντανακλαστικά του Βρετανού συνέβαλαν αποφασιστικά ώστε να αποφευχθούν τα χειρότερα.
Ωστόσο, υπήρξε και δεύτερο περιστατικό πολύ πιο σοβαρό, το οποίο οδήγησε σε πρόωρη διακοπή τη διαδικασία. Περίπου 5 λεπτά πριν το τέλος η αριστερή πλευρά του μονοθεσίου του Leclerc ακούμπησε ελαφρά στα προστατευτικά της στροφής 22. Αυτή η επαφή ήταν αρκετή ώστε η SF21 να βγει εντελώς εκτός ελέγχου και να καταλήξει στα προστατευτικά που βρίσκονται ακριβώς απέναντι.
Η διαδικασία διακόπηκε αμέσως καθώς τα θραύσματα ήταν πάρα πολλά, ενώ το ιταλικό μονοθέσιο υπέστη πάρα πολύ σοβαρές ζημιές.
Ο Hamilton ήταν ξανά ο ταχύτερος, ενώ ο Bottas ανέβηκε μία θέση και βρέθηκε ακριβώς πίσω από τον team mate του.
Μία θέση πιο ψηλά ανέβηκε και ο Gasly, όντας ο τρίτος πιο γρήγορος στην ολοκαίνουρια πίστα, στέλνοντας τον Verstappen στην τέταρτη θέση, από τη δεύτερη που ήταν στο FP1.
Δυνατή εμφάνιση έκανε η Alpine με τους Alonso και Ocon στις θέσεις 5 και 6, αντίστοιχα, με τη Ferrari του Sainz να ακολουθεί στην έβδομη θέση. Οι Tsunoda, Perez και Leclerc συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.
Η συνέχεια του αγωνιστικού τριημέρου θα δοθεί με την τρίτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών το Σάββατο στις 16:00, ώρα Ελλάδας,