Το ολοκαίνουριο οδόστρωμα και οι χαμηλές θερμοκρασίες αποτέλεσαν πρόβλημα και στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών για το Γκραν Πρι της Τουρκίας, όμως οι χρόνοι βελτιώθηκαν.
Η βελτίωση ήρθε αφενός επειδή η πίστα ήταν πιο στεγνή σε σχέση με το πρωί και αφετέρου επειδή οι οδηγοί χρησιμοποίησαν τη μέση, αλλά και τη μαλακή γόμα. Επιπλέον, η άσφαλτος πλέον είχε και λίγη γόμα λόγω του FP1, όμως αυτός ήταν ο παράγοντας με τη μικρότερη επίδραση. Στην Κωνσταντινούπολη δε γίνεται κάποιος υποστηρικτικός αγώνας όπως η Formula 2, οπότε είναι πολύ αργός ο ρυθμός με τον οποίο στρώνεται με λάστιχο η αγωνιστική διαδρομή.
Formula 1-Γκραν Πρι Τουρκίας-FP1: Όλοι ψάχνανε πρόσφυση. Ο Φερστάπεν βρήκε λίγο περισσότερη
Ενδεικτικό των παραπάνω είναι ότι ακόμα και τα μεσαία ελαστικά έπεφταν εύκολα κάτω από το “παράθυρο” των θερμοκρασιών που έπρεπε να βρίσκονται ώστε να λειτουργούν σωστά. Αυτό έκανε τι ομάδες να προτρέπουν συχνά τους οδηγούς να κάνουν σκληρά φρεναρίσματα ώστε να ανεβαίνει ξανά η θερμοκρασία τους.
Όσον αφορά τους χρόνους, Φερστάπεν και Άλμπον εναλλάσσονταν στην κορυφή, με τον Ολλανδό να καταφέρνει να αφήσει δεύτερο τον team mate του. Ωστόσο, σταδιακά άρχισαν και άλλο οδηγοί να ανεβάζουν την απόδοσή τους, οπότε ο Άλμπον έπεσε πιο πίσω.
Ακόμα περισσότερο ενθαρρυντική σε σχέση με το πρωί ήταν η εικόνα της Ferrari, με τον Λεκλέρκ να έχει ρυθμό κοντά σε εκείνον του Φερστάπεν, παίρνοντας τελικά τη δεύτερη θέση.
Πίσω τους βρέθηκαν οι δύο Mercedes των Μπότας και Χάμλτον, με τον Άλμπον να καταλήγει στην πέμπτη θέση.
Την καλή παρουσία του FP1 συνέχισε η AlphaTauri με την έκτη και έβδομη θέση των Κβίατ και Γκασλί, αντίστοιχα, ενώ ο Φέτελ έφερε την έτερη Ferrari στην όγδοη θέση. Στρολ και Νόρις ήταν εκείνοι που συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.
Η Συνέχεια του τριημέρου θα δοθεί το Σάββατο με το FP3 στις 11:00, ώρα Ελλάδας και τις κατατακτήριες στις 14:00.
Ο αγώνας της Κυριακής θα εκκινήσει στις 12:10.