Και φτάσαμε αισίως στον 16ο γύρο γύρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος σε σύνολο 22 Γκραν Πρι, με τον Bottas να εκκινεί από την pole position στο Γκραν Πρι της Τουρκίας.
Ένα Γκραν Πρι που έχει αντικαταστήσει αυτό της Ιαπωνίας, για λόγους πανδημίας.
Το μήκος της πίστας είναι 5.338 χλμ. και αποτελείται από 14 στροφές.
Formula 1-Γκραν Πρι Τουρκίας-Κατατακτήριες: Ταχύτερος ο Hamilton, ομως η pole πήγε στον Bottas
58 γύρους θα συμπληρώσουν οι οδηγοί καλύπτοντας 309.396 χλμ.
49 αλλαγές ταχυτήτων κάνουν στο γύρο, 2.842 καθ΄όλη τη διάρκεια του αγώνα.
Τον ταχύτερο γύρο το κατέχει από το 2005 ο Κολομβιανός Juan Pablo Montoya με χρόνο 1:24.770.
Στον αγώνα της περσινής χρονιάς έγιναν 32 προσπεράσεις με τις προβλέψεις, σε ο,τι αφορά τον καιρό, να αναφέρουν ότι περισσότερο από 13% να διεξαχθεί υπο βροχή. Έβρεχε πάντως το Σάββατο…
Την υψηλότερη τελική τη σημείωσε ο Leclerc (Ferrari) 333.9 χλμ./ώρα, με δεύτερο τον Mazepin (Haas) 330.3 χλμ./ώρα και τρίτο τον Latifi (Williams) 330.1 χλμ./ώρα
To σημείο της πίστας που σημειώνεται η υψηλότερη τελική ταχύτητα είναι μετά τη στροφή 11 και 111 μ. πριν τη στροφή 12, που είναι μια από τις πιο κλειστές στροφές της πίστας.
Στη γραμμή του τερματισμού ταχύτερος ήταν ο Bottas (Μercedes) 256.9 χλμ./ώρα, Gasly (Alpha Tauri) 255.8 χλμ./ώρα, Verstappen (Red Bull) 255.6 χλμ./ώρα.
Η Pirelli έχει φέρει στην πίστα (εξάλλου στην Τουρκία κατασκευάζονται όλα τα αγωνιστικά ελαστικά της Pirelli, τόσο για Formula 1, όσο και για το WRC), τα κόκκινα P Zero (μαλακά) στη γόμα C4, τα κίτρινα P Zero (μέση) στη γόμα C3, και τα άσπρα P Zero (σκληρά) στη γόμα C2.
Οι ατμόσφαιρες στα ελαστικά είναι 22 για μπροστά και 20 για πίσω αρνητικό κάμπερ για μπροστά 3.50 μοίρες και 2 για πίσω
Η σειρά εκκίνησης στο Γκραν Πρι της Τουρκίας είναι η εξής
Bottas
Verstappen
Leclerc
Gasly
Alonso
Perez
Norris
Stroll
Tsunoda
Vettel
Hamilton(*)
Ocon
Russell
Schumacher
Ricciardo
Latifi
Giovinazzi
Raikkonen
Mazepin
Sain(*)
O Hamilton δέχτηκε ποινή 10 θέσεων καθώς έγινε αλλαγή στον κινητήρα της Mercedes με τον αριθμό 44 (όχι στα άλλα μέρη) ενώ στον Sainz σε όλο το υβριδικό σύνολο της Ferrari με τον αριθμό 55.