Το να γιορτάζει η Formula 1 τα 70 χρόνια του θεσμού και η Ferrari η μόνη ομάδα που συμμετέχει στον κορυφαίο θεσμό του μηχανοκίνητου αθλητισμού από καταβολής του, το να εκκινεί από την 8η θέση ο Λεκλερκ και από την 11η ο Φέτελ (λόγω τιμωρίας του Οκόν ανέβηκε μια θέση), δείχνει ότι βρίσκεται στην πιο βαθιά κρίση της ιστορίας της.
Ειδικά σε αυτό το εορταστικό Γκραν Πρι στην πίστα του Σίλβερστον, που από εδώ ξεκίνησε η ιστορία της Formula 1 το 1950 με πρώτο νικητή τον Νίνo Fαρίνα με Alfa Romeo και ελαστικά Pirelli(σύμπτωση;), τα δύο Ferrari-λόγω ιστορίας και μόνο- έπρεπε να εκκινούν από την πρώτη γραμμή της εκκίνησης.
Να είναι κάτι σαν δώρο στους φίλους του παγκόσμιου motosport, στους φανατικούς υποστηρικτές της Scuderia, στους tifosi που λόγω της πανδημίας απαγορεύεται η είσοδος θεατών στις κερκίδες, και όχι να εκκινούν από το χάος και με ένα σωρό δικαιολογίες για την απαράδεκτη για Ferrari εικόνα.
Η Ferrari είναι όλη η ιστορία της Formula 1. Αν σταματήσει η Ferrari από τη Formula 1, όλο το οικοδόμημα θα καταρρεύσει.
Δεν γίνεται η Ferrari να μην μπορεί να βρει λύσεις και να «δώσει» στην SF1000 ρόλο πρωταγωνιστικό.
Δεν μπορεί να έχεις στην ομάδα σου το τέσσερις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Σεμπάστιαν Φέτελ και να μην μπορεί να προκριθεί στην τελευταία περίοδο των κατατακτήριων δοκιμαστικών.
Δεν επιτρέπεται για τη Ferrari να δικαιολογεί την κατάσταση ο Φέτελ σχολιάζοντας ότι «το αυτοκίνητο έχει βελτιωθεί, αλλά το χρονόμετρο δεν δείχνει τη διαφορά, δεν είναι ανταγωνιστικό και όλη η κατάσταση δείχνει ότι η πορεία μάς οδηγεί στα βράχια».
Ότι ο Φέτελ μετά τις κατατακτήριες δοκιμές όπου το Q3 (που βγάζει την pole-positiοn) τις παρακολούθησε από τα pits, σχολίασε οτι «Βρισκόμαστε εκεί που βρισκόμαστε για έναν και μόνο λόγο. Δεν είμαστε αρκετά γρήγοροι. Δεν είμαστε ανταγωνιστικοί και δεν είναι θέμα κακής τύχης ή οτιδήποτε άλλο. Στον αγώνα της Κυριακής 9 Αυγούστου θα είναι δύσκολο να τερματίσουμε σε υψηλές θέσεις. Θα προσπαθήσω να κάνω το καλύτερο δυνατό για την ομάδα, για τους φίλους της Formula 1. Όμως είμαστε στην ίδια θέση, τίποτα δεν έχει αλλάξει, όλοι πιέζουν και κάνουν ό, τι μπορούν, φαίνεται ότι υπάρχουν μερικά πράγματα που δεν μπορούμε να αλλάξουμε».
Τα μηνύματα του Φέτελ είναι σαφή. Η Ferrari βρίσκεται σε βαθιά κρίση με τον Φέτελ να τονίζει συνεχώς, ότι από την SF1000 απουσιάζει η ταχύτητα.
Όσο για τη φωτογραφία, επιβεβαιώνεται αυτό λέγεται «μια εικόνα όσο χίλες λέξεις». Οι κατατακτήριες ολοκληρώθηκαν, στις δύο πρώτες θέσεις τα μαύρα Mercedes με Μπότας και Χάμιλτον, στην τρίτη θέση η ροζ Racing Point με τον Χούλκενμπεργκ (μοτέρ Mercedes και η Racing Point, τυχαίο;) και στο βάθος η Ferrari του Λεκλέρκ.
Δεν είναι εικόνα αυτή για τη Ferrari. Και επειδή στους αγώνες όλα συμβαίνουν και οι ανατροπές είναι αυτές που φέρνουν τις εκπλήξεις, ίσως λέμε ίσως, στο εορταστικό Γκραν Πρι του Σίλβερστον δούμε τις κόκκινες βολίδες από το Μαρανέλο να ανατρέπουν τα δεδομένα, αν και τα μαύρα βέλη από τη Στουτγάρδη πάλι «βόλτα» θα κάνουν…