Το Μπαχρέιν μετά την Αυστρία, Βρετανία και Ιταλία είναι η 4η χώρα που φέτος φιλοξενεί περισσότερα από ένα Γκραν Πρι.
Έτσι την Κυριακή 6 Δεκεμβρίου στο Μπαχρέιν διεξάγεται ο προτελευταίος γύρος του φετινού πρωταθλήματος, σε μια διαφορετική πίστα από αυτήν που είχε το τρομερό ατύχημα ο Γκροζάν.
Φέρει διαφορετική σχεδίαση και είναι μικρότερη από την κλασική σχεδίαση της πίστας. 3.543 χλμ. είναι το μήκος της νέας σχεδίασης έναντι 5.412 χλμ. της κλασικής. Το πρώτο μέρος είναι το ίδιο, αλλά μετά αλλάζει.
Μόνο το Γκραν Πρι του Μονακό έχει μικρότερη διαδρομή, 3.337 χλμ. από τους αγώνες του πρωταθλήματος
Αποτελείται από 11 στροφές, ακολουθώντας ένα περίπου οβάλ σχήμα και ο χρόνος του γύρου υπολογίζεται να είναι μικρότερος του ενός λεπτού.
Ποια είναι τα συστήματα ασφαλείας που έσωσαν τον Γκροζάν;
Οι οδηγοί θα τη γυρίσουν 87 φορές συμπληρώνοντας 307.995 χλμ.
Ο προτελευταίος αγώνας του φετινού πρωταθλήματος με 87 γύρους, είναι το Γκραν Πρι με τον μεγαλύτερο αριθμό γύρων.
Ο αγώνας είναι νυχτερινός.
Η Pirell iστη διάθεση των οδηγών θα έχει τα άσπρα-σκληρά- P Zero (σύνθεση γόμας C2), τα μεσαία κίτρινα (με σύνθεση C3) με υποχρεωτική μια αλλαγή ελαστικών κατά τη διάρκεια του Γκραν Πρι.