Ο κύκλος, όχι των Χαμένων Ποιητών, αλλά των θεατών ανοίγει και στο 3ο Γκραν Πρι που θα διεξαχθεί στην Ίμολα, την τρίτη Ιταλική πίστα που περιλαμβάνεται στο φετινό καλεντάρι της Formula 1, μετά τη Μόντσα και το Μουτζέλο, ;όπου για πρώτη φορά φέτος άνοιξαν οι πόρτες για έναν περιορισμένο αριθμό θεατών.
Έτσι στις 22 Σεπτεμβρίου ανοίγει η ηλεκτρονική πλατφόρμα για την προμήθεια εισιτηρίων για το 13ο φετινό Γκραν Πρι στη πίστα της Ίμολα, 31 Οκτωβρίου,1 Νοεμβρίου
13.147 θα είναι τα διαθέσιμα εισιτήρια για κάθε μια από τις δύο μέρες του Γκραν Πρι, με συγκεκριμένο αριθμό σε κάθε κερκίδα στην πίστα που φέρει την ονομασία Enzo και Dino Ferrari.
Ναι καλά διαβάσατε, για τις δύο μέρες του Γκραν Πρι, καθώς η Formula 1 επέλεξε την πίστα της Ίμολα για ένα νέο μελλοντικό πλάνο διεξαγωγής των δοκιμών.
Μια μόνο ημέρα δοκιμαστικών, αυτή του Σαββάτου, καθώς τα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής στην πίστα της Ίμολα καταργούνται.
Τα ελεύθερα δοκιμαστικά θα ξεκινήσουν το Σάββατο 31 Οκτωβρίου στις 10:00 και θα έχουν διάρκεια 90 λεπτών.
Στη συνέχεια, και από τις 14:00, ξεκινάει το κυνήγι για την pole-position. Η ώρα του αγώνα την Κυριακή 1 Νοεμβρίου ορίστηκε στις 13:10 (τοπική ώρα).
Η μείωση της μιας ημέρας των δοκιμαστικών δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό εάν θα καθιερωθεί ή όχι. Η Formula 1 μπορεί να είναι η κορωνίδα του παγκόσμιου motorsport, αλλά είναι και business, very very very big business.
Η Παρασκευή, η πρώτη μέρα από τις τρείς που έχει διάρκεια ένα Γκραν Πρι έχει σημαντικό αριθμό εισπράξεων. Είναι τα εισιτήρια , το paddock club, οι διαφημίσεις, οι εκδηλώσεις με το ταμείο να γεμίζει δολάρια και ευρώ.
Ίσως με το διήμερο να ξημερώνει μια νέα εποχή στη Formula 1, με περισσότερους αγώνες, καθώς ο στόχος ίσως να είναι τα 23 Γκραν Πρι σε μια σεζόν, όπως είχε ειπωθεί «ειρήσθω εν παρόδω» επι κυβερνήτη Μπέρνι Έγκλεστον, που σημαίνει μια διαφορετική προσέγγιση στους χρόνους.
Η πίστα της Ίμολα έχει μήκος 4.909 μ. με 21 στροφές, 12 δεξιόστροφες και 9 αριστερόστροφες.
Στην Ίμολα έχει γραφτεί μια από τις πιο μαύρες σελίδες στην ιστορία όχι μόνο της Formula 1, αλλά και του σπορ γενικά το 1994. Στα δοκιμαστικά έχασε τη ζωή του Ρόλαντ Ρατσεμπέργκερ και στον αγώνα ο Άιρτον Σένα, (Πρωτομαγιά του 1994) όταν η Williams που οδηγούσε καρφώθηκε –ακυβέρνητη- στα προστατευτικά κιγκλιδώματα στη στροφή «ταμπουρέλο». Η Formula 1 γύριζε σελίδα…