Η Haas στην Ουγγαρία κατάφερε για πρώτη φορά φέτος να τερματίσει στη βαθμολογούμενη δεκάδα. Αυτό το επίτευγμα το οφείλει σε έναν άνθρωπο, τον Μάικ Κόλφιλντ, μέλος της ομάδας που είναι υπεύθυνη για τη στρατηγική. Όμως ο Κόλφιλντ δεν ήταν στην Ουγγαρία, αλλά στη Βρετανία επειδή είχε σπάσει το χέρι του στην Αυστρία.
Όπως είπε ο επικεφαλής της αμερικανικής ομάδας, Γκάνθερ Στάινερ, επειδή οι Μάγκνουσεν και Γκροζάν εκκινούσαν από τις θέσεις 16 και 18, αντίστοιχα, ήθελαν να κάνουν κάτι διαφορετικό, ελπίζοντας ότι αυτό θα είχε μεγάλα οφέλη.
Η πρώτη σκέψη ήταν ο Γκροζάν να χρησιμοποιήσει τα ενδιάμεσα ελαστικά, όπως όλοι και ο Μάγκνουσεν τα ελαστικά για βροχή. Όμως η πίστα στέγνωνε γρήγορα. Έτσι, τουλάχιστον η στρατηγική του Δανού έπρεπε να αλλάξει.
Βλέποντας την εικόνα της πίστας στο γύρο σχηματισμού, από τις εγκαταστάσεις της ομάδας, ο Κόλφιλντ πρότεινε οι δύο οδηγοί να μπουν στα πιτς στο τέλος του γύρου σχηματισμού και να βάλουν ελαστικά για στεγνό οδόστρωμα. Έτσι, όταν όλοι οι άλλοι θα έμπαιναν για τη δική τους αλλαγή, οι δύο Haas θα είχαν σημαντικό πλεονέκτημα.
Το ρίσκο απέδωσε τόσο πολύ, ώστε κάποια στιγμή τα αμερικανικά μονοθέσια βρέθηκαν στο 3 – 4. Η τελική τους κατάταξη ήταν στην ένατη θέση για τον Μάγκνουσεν και τη 15η για τον Γκροζάν.