Η Haas εντυπωσίασε με την απόφασή της να βάλει ελαστικά για στεγνό οδόστρωμα στους Μάγκνουσεν και Γκροζάν, στο τέλος του γύρου σχηματισμού, κίνηση η οποία απέδωσε καρπούς καθώς οι Αμερικανοί τερμάτισαν για πρώτη φορά στη βαθμολογούμενη δεκάδα. Συγκεκριμένα, ο Μάγκνουσεν είδε ένατος την καρό σημαία.
Σίγουρα το αποτέλεσμα έφερε χαμόγελα στην ομάδα του Γκάνθερ Στάινερ. Ωστόσο, λίγες ώρες αργότερα η χαρά μετριάστηκε από μία απόφαση των αγωνοδικών. Σύμφωνα με αυτή, η ομάδα είχε παραβιάσει το άρθρο 27.1 των αγωνιστικών κανονισμών.
Το εν λόγω άρθρο ορίζει ότι οι οδηγοί πρέπει να οδηγούν το μονοθέσιο μόνοι τους, χωρίς καμία εξωτερική βοήθεια. Επιπλέον, το ίδιο άρθρο θέτει κάποιους περιορισμούς στις οδηγίες που μπορούν να δεχτούν οι οδηγοί από το pit wall, ενώ προβλέπει και κάποιες εξαιρέσεις.
Τελικά οι αγωνοδίκες έκριναν ότι η Haas παρέβη το άρθρο και η εντολή που έδωσε στους οδηγούς να μπουν στα pits στο τέλος του γύρου σχηματισμού, δεν ταιριάζει με καμία από τις εξαιρέσεις.
Αποτέλεσμα των παραπάνω ήταν και οι δύο οδηγοί να τιμωρηθούν με την προσθήκη 10 δευτερολέπτων στο χρόνο τους. Αυτό άλλαξε ελαφρώς την τελική κατάταξη. Ο Μάγκνουσεν από την ένατη θέση έπεσε στη δέκατη, με τον Σάινθ να ακολουθεί την ακριβώς ανάποδη πορεία. Αυτό σημαίνει ότι ο Δανός παίρνει μόνο ένα βαθμό. Όσο για τον Γκροζάν, έπεσε από τη 15η, στη 16η θέση. Ωστόσο καμία από τις δύο δε δίνει βαθμούς, οπότε δεν άλλαξε κάτι στην ουσία.