Ένα “φούσκωμα” παράξεινο παρατηρήθηκε στο κάλυμμα του κινητήρα όταν παρουσιάστηκε το μονοθέσιο της Mercedes με τον James Allison, τεχνικό διευθυντή της ομάδας να δίνει τώρα απάντηση σχετικά με αυτό.
Στο κάλυμμα του κινητήρα, κάτω από το σήμα της INEOS υπάρχει ένα “φούσκωμα” το οποίο δεν είχαμε δει άλλες χρονιές. Αντίστοιχο “φούσκωμα” αλλά με ελαφρώς μεγαλύτερες διαστάσεις μπορούμε να δούμε και στο μονοθέσιο της Aston Martin, η οποία χρησιμοποιεί τους κινητήρες που κατασκευάζουν οι Γερμανοί.
Formula 1-Stefano Domenicali: Η πρόβλεψη του αφεντικού της F1 για τη Ferrari
Όταν παρουσιάστηκαν τα δύο μονοθέσια δημιουργήθηκε η απορία σχετικά με τη χρησιμότητα αυτής της επιλογής. Από την πρώτη στιγμή υπήρξαν κάποιες απόψεις. Σύμφωνα με αυτές, το κάλυμμα του κινητήρα διαμορφώνεται με αυτόν τον τρόπο ώστε να επιτευχθεί ένας συνδυασμός στόχων. Από τη μία πρέπει να εξασφαλίζεται η επαρκής ψύξη του κινητήρα, όμως από την άλλη οι αεροδυναμιστές και οι σχεδιαστές του μονοθεσίου ήθελαν ο όγκος του να είναι όσο το δυνατόν μικρότερος στο συγκεκριμένα σημείο.
Απαντώντας σε αυτό το ερώτημα ο Allison είπε ότι η παραπάνω άποψη είναι η σωστή και ότι αυτοί ήταν οι στόχοι που θέλησαν να πετύχουν. Μάλιστα, ο Βρετανός μηχανικός πήγε ένα βήμα και πιο πέρα και έδωσε μερικά ακόμα στοιχεία.
Όλα ξεκίνησαν από την εξέλιξη του κινητήρα από το τμήμα HPP (High Performance Powertrains) της AMG. Στο τμήμα αυτό που ασχολείται με την εξέλιξη του κινητήρα ήθελαν, όπως είναι αναμενόμενο, να κάνουν τη φετινή μονάδα πιο ισχυρή από εκείνη του 2020. Μάλιστα, φέτος υπάρχει μια διαφορά. Οι τέσσερις προμηθευτές κινητήρων δεν μπορούν να φέρουν βελτιώσεις μέσα στη χρονιά. Έτσι, η ισχύς που θα έχει το μοτέρ στον πρώτο αγώνα, θα είναι η ίδια που θα έχει και στον τελευταίο. Αυτό σημαίνει ότι η προσπάθεια του τμήματος HPP της Mercedes ήταν ακόμα μεγαλύτερη.
Τελικά για να καταφέρουν να έχουν ένα πιο δυνατό κινητήρα έπρεπε να εξασφαλίσουν και αυξημένη ψύξη, γεγονός που με τη σειρά του οδήγησε στη διαμόρφωση που βλέπουμε, δηαλδή αυτό το “φούσκωμα”.
Όμως πόσο καλά τα έχουν καταφέρει; Η απάντηση θα δοθεί στις 28 Μαρτίου όταν θα γίνει ο πρώτος αγώνας της χρονιάς στο Μπαχρέιν.