Αλλαγές στο ιδιοκτησιακό καθεστώς της ομάδας που έχει η Mercedes στη Formula 1 ανακοινώθηκαν, μόλις λίγες μέρες μετά το τέλος του πρωταθλήματος του 2020.
Με αυτές η ομάδα πλέον είναι χωρισμένη σε τρία ίσα μερίδια. Το ένα ανήκει στην Daimler, το δεύτερο στον Τότο Βολφ και το τρίτο στην εταιρεία πετροχημικών Ineos.
Μέχρι πρότινος η μετοχική σύνθεση ήταν πολύ διαφορετική. Το 60% ανήκε στην Daimler και το 30% στον Βολφ. Όσο για το υπόλοιπο 10%, ήταν ένα μερίδιο που ανήκε στον Νίκι Λάουντα. Μετά την απώλεια του τρεις φορές παγκόσμιου πρωταθλητή, τα παιδιά του ανακοίνωσαν ότι θα το επιστρέψουν στην Daimler, όμως μέχρι τώρα δεν είχε ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία.
Πλέον φαίνεται ότι αυτό έγινε, με την είσοδο της Ineos να αλλάζει εντελώς την εικόνα. Η εταιρεία πετροχημικών το 2020 αποτέλεσε έναν από τους μεγαλύτερους χορηγούς της γερμανικής ομάδας. Ωστόσο, τα γεγονότα δείχνουν ότι ήθελε να πάψει να είναι απλά χορηγός και να εμπλακεί περισσότερο με την ομάδα.
Στο πλαίσιο των αλλαγών, ο Βολφ αύξησε τη συμμετοχή του ελαφρώς, πηγαίνοντας πλέον στο 33.3%.
Παράλληλα, ο Αυστριακός ανακοίνωσε ότι ανανέωσε το συμβόλαιό του για τρία χρόνια ακόμα, παραμένοντας στη θέση του επικεφαλής της ομάδας. Ωστόσο, το νέο συμβόλαιο του δίνει τη δυνατότητα να μεταπηδήσει σε κάποια άλλη, περισσότερο διοικητική θέση στο μέλλον, αν το θελήσει.
Παρά τη μείωση του ποσοστού της Daimler, η ομάδα θα συνεχίσει να είναι η εργοστασιακή συμμετοχή της Mercedes στη Formula 1. Με αυτή την ανακοίνωση μπαίνει τέλος σε πληθώρα φημών που ήθελαν τη Mercedes να αποχωρεί από το άθλημα, αλλά και σε εκείνες που ήθελαν τον Βολφ να φεύγει για να πάει στην Aston Martin.