Επόμενο γκραν πρι στο εφετινό καλεντάρι, αυτό της Ιταλίας, στη Μόντσα, με το πρωτάθλημα να οδεύει σιγά-σιγά στο τέλος του.
1922 – 2022. 100 ολόκληρα χρόνια «ζωής» συμπλήρωσε φετος ένα από τα ιστορικότερα και πιο διάσημα σιρκουί του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Η Μόντσα βάζει τα «καλά» της για να υποδεχθεί το 16ο γκραν πρι της σεζόν.
Σίγουρα οι Τιφόζι που θα κατακλύσουν τις κερκίδες καθ’ όλο το τριήμερο για τη μεγάλη γιορτή της χώρας περίμεναν να… υποδεχθούν τον οδηγό της ομάδας τους, Σαρλ Λεκλέρ, με περισσότερες πιθανότητες για τον τίτλο. Αυτή τη στιγμή, ωστόσο, μοιάζουν μηδαμινές.
ΜΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ «ΖΑΡΙΑ»… ΓΙΑ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ;
Σίγουρα όχι για τη διεκδίκηση του παγκόσμιου τίτλου. Επτά γκραν πρι απομένουν για την ολοκλήρωτη του πρωταθλήματος και ο Μαξ Φερστάπεν έχει μία διαφορά -το λιγότερο- ασφαλείας από τον δεύτερο, της τάξεως των 109 βαθμών! 310 μετρά ο Ολλανδός, 201 ο Λεκλέρ και ο Πέρεζ που ισοβαθμούν πίσω του.
Ο Λεκλέρ, λοιπόν, στην έδρα της Ferrari, τρέχει για όλους εμάς που θέλουμε να δούμε το πρωτάθλημα του 2022 να παραμένει ανταγωνιστικό όσο το δυνατόν περισσότερο. Είναι δύσκολο για τον ίδιο, να ανακάμψει και να χτυπήσει τον τίτλο με τέτοια διαφορά, όμως όσο πιο πολύ την μειώσει, τόσο λιγότερο θα χάνεται η ουσία και το κίνητρο στα εναπομείναντα γκραν πρι. Και η αρχή πρέπει να γίνει από αυτή την Κυριακή, στο σπίτι της Scuderia.
Και μην ξεχνάμε και το πρωτάθλημα των κατασκευαστών. Η Red Bull μετρά 511 βαθμούς, η Ferrari 376, αλλά με δεδομένο πως μία ομάδα μπορεί να πάρει σε ένα Σαββατοκύριακο ακόμα και 59 βαθμούς (π.χ. Βραζιλία, 25 νίκη, 18 δεύτερη θέση, 8 πρώτη θέση σπριντ, 7 δεύτερη θέση σπριντ, 1 ταχύτερος γύρος), όλα μπορούν να ανατραπούν.
ΤΑ… ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΑ
Η Μόντσα είναι ένα σιρκουί 5,793 χιλιομέτρων τα οποία αν πολλαπλασιαστούν με τους 53 γύρους του αγώνα, οι οδηγοί καλούνται να διανύσουν 306,72 χιλιόμετρα για να τερματίσουν.
Το ρεκόρ αγώνα κατέχει από το 2004 ο οδηγός της Ferrari, τότε, Ρούμπενς Μπαρικέλο, με 1:21.046
Η Pirelli θα προμηθεύσει τις ομάδες με τη C2 γόμα για σκληρή, τη C3 για μέση και τη C4 για μαλακή. Στα σλικ εμπρός ελαστικά η πίεση του αέρα θα είναι στα 25.5 psi με το κάμπερ των τροχών αρνητικό κατά 2° και στα πίσω στα 22.5 psi με το κάμπερ τον τροχών αρνητικό κατά 3°.