Και να που η μεταγραφή του Λιούις Χάμιλτον στη Ferrari έφερε σε μια περίοδο ηρεμίας το ενδιαφέρον για τη Formula 1 στην κορυφή.
Την έκανε την «κίνηση» ο Βρετανός με τους 7 παγκόσμιους τίτλους και από το 2025 θα «φοράει» τη φόρμα που όλοι οι οδηγοί αγώνων ονειρεύονται να φορέσουν.
Την κόκκινη φόρμα με τα logo της Ferrari.
Formula 1: Ferrari η μόνη ομάδα στη Formula 1 που δίνει το «παρών» από καταβολής του θεσμού, από το 1950
Για τη Ferrari η μεταγραφή του Χάμιλτον είναι μια προσπάθεια στο να επιστρέψει στην κορυφή του πρωταθλήματος.
Θα τα καταφέρει με τον 40άρη πλέον Χάμιλτον (το 2025), που σαφώς δεν είναι μεγάλος σε ηλικία, αλλά όταν έχεις απέναντί σου για παράδειγμα τον 26χρονο Ολλανδό Μαξ Φερστάπεν με τρεις παγκόσμιους τίτλους, η ηλικία παίζει το ρόλο της.
Αλλά μη μακρηγορούμε, τα αποτελέσματα θα «μιλήσουν».
Λεκλέρκ και Χάμιλτον, Χάμιλτον και Λεκλέρκ στη Ferrari από το 2025 ( ο Λεκλέρκ υπέγραψε νέο πολυετές συμβόλαιο με τη Ferrari) και τι γίνεται με τον Κάρλος Σάινθ, που αποχωρεί στο τέλος της φετινής χρονιάς.
Formula 1: Οι πληροφορίες θέλουν τον Σάινθ στην Audi
Αρχικά στη ομάδα-δορυφόρο τη Sauber, καθώς επισήμως το 2026 θα εμφανιστεί η Audi F1 Team.
Και δε βλέπουμε το λόγο γιατί να μην πάει στη νεοσύστατη ομάδα.
Νέος είναι ο Ισπανός, είναι τεράστια αγορά η Ισπανία και ο Σάινθ είναι πολύ δημοφιλής.
Το 2026 θα είναι 31 χρονών, έμπειρος, με περισσότερα από 240 Γκραν Πρι.
Επιπλέον πέρα από τις δικές του ικανότητες έχει και κάτι άλλο.
Το επώνυμο που ανοίγουν διάπλατες οι πόρτες του γερμανικού ομίλου.
Ο πατέρας του, ο Κάρλος Σάινθ, η τεράστια αυτή προσωπικότητα του παγκόσμιου motorsport έχει πάρα πολύ καλές σχέσεις με τον γερμανικό όμιλό.
Μη ξεχνάμε ότι ο Κάρλος Σάινθ έδωσε τη νίκη στην Audi στο φετινό Ντακάρ.
Έχει κερδίσει την περιπέτεια της ερήμου με Volkswagen Tuareg, έχει συμμετάσχει στην εξέλιξη του Volkswagen Polo WRC, τον οδοστρωτήρα, που με Οζιέ, Λάτβαλα και Μίκελσεν σάρωσαν τους αγώνες κερδίζοντας σερί τους παγκόσμιους τίτλους μεταξύ 2013-2026.
Υπάρχει λοιπόν μια σχέση μεταξύ ομίλου και Σάινθ, μια συνεχή αγωνιστική «επικοινωνία».
Όμως προς το παρόν έχουμε μπροστά μας το 2024…