Ο Κρίστιαν Χόρνερ εξήγησε τον λόγο για τον οποίο ο Νίκ Ντε Φρις αποτελεί παρελθόν από την Alpha Tauri και τη Formula 1.
Μετά από 10 γκραν πρι και… κανέναν βαθμό, ο Νικ Ντε Φρις αποδεσμεύτηκε από την Alpha Tauri στις 11 Ιουλίου. Ο Ολλανδός πέραν του ότι δεν είχε καταφέρει να τερματίσει ποτέ στη δεκάδα, έδειχνε και πολύ λιγότερο ανταγωνιστικός από τον ομόσταυλό του, τον Γιούκι Τσουνόντα.
Ο πρώην πιλότος και νυν σχολιαστής της Formula 1, Μάρτιν Μπραντλ, είχε πει πως ο Ντε Φρις έπεσε θύμα του… συστήματος της Red Bull. Λίγο καιρό μετά, ο επικεφαλής της αυστριακής ομάδας έρχεται να τον επιβεβαιώσει αλλά με έναν πιο… κομψό τρόπο.
FIA FORMULA 2 CHAMPION ‘19 🏆 pic.twitter.com/yMhZDCnSHU
— Nyck de Vries (@nyckdevries) September 28, 2019
Η ύπαρξη της Alpha Tauri στο grid με οποιοδήποτε όνομα (Toro Rosso, Boss, κλπ) δίνει την ευκαιρία στη Red Bull να έχει ένα είδος «προγράμματος δοκιμών». Είναι η θυγατρική της ομάδα, εξάλλου.
Το συμβόλαιο του Μαξ Φερστάπεν έχει ισχύ μέχρι και το 2028, αλλά το αντίστοιχο του Σέρχιο Πέρεζ λήγει τελειώνει το 2024. Ήδη υπάρχουν πολλές φήμες ότι ο Μεξικανός θα παραχωρήσει τη θέση του σε έναν νέο πιλότο, ωστόσο ο Χόρνερ είπε καλά λόγια για τον οδηγό του: «Είμαστε ευχαριστημένοι με τον Τσέκο και θα είναι ο οδηγός μας του χρόνου».
Θα μπορέσει, όμως, ο Πέρεζ να διεκδικήσει την ίδια θέση και στο πρωτάθλημα του 2025; Αν όχι, ποιος θα τον αντικαταστήσει; Εκεί, λοιπόν, έρχεται η Alpha Tauri και η ανάπτυξη νέων οδηγών στο προσκήνιο. Και έτσι εξηγείται και η αποδέσμευση του Ντε Φρις: «Ο σκοπός της Alpha Tauri και της Toro Rosso πριν, ήταν να εκπαιδεύουν οδηγούς ως πιθανούς υποψήφιους για τη Red Bull» τόνισε ο Χόρνερ. «Ο Νικ [Ντε Φρις] δεν φαινόταν ότι θα μπορούσε να είναι υποψήφιος για τη Red Bull, οπότε αυτό που αναρωτηθήκαμε ήταν, έχει νόημα να συνεχίσουμε μαζί του;»
Η απάντηση, προφανώς, ήταν όχι. Και ο Ντάνιελ Ρικιάρντο επέστρεψε σε κόκπιτ, λίγους μήνες μετά τη λήξη της συνεργασίας του με τη McLaren.