Σε κάθε Γκραν Πρι της Formula 1 γίνεται μεγάλος ντόρος γύρω από τη μεταγραφή του Λιούις Χάμιλτον από τη Μercedes στη Ferrari από το 2025.
Ήταν μια μεταγραφή-έκπληξη, καθώς ανακοινώθηκε πάρα πολύ νωρίς ταράζοντας τα νερά, όχι μόνο της Formula 1, αλλά του παγκόσμιου motorsport.
Θεωρήθηκε ως το «πραξικόπημα» του αιώνα, δηλαδή το πέρασμα του επτά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή στο γήπεδο της Scuderia που επισημοποιήθηκε από το Μαρανέλο την 1η Φεβρουαρίου 2024.
Ο Χάμιλτον τα επτά πρωταθλήματα τα έχει κερδίσει με Mercedes, το ένα, το πρώτο ήταν με McLaren με τη Mercedes να είναι προμηθευτής των κινητήρων.
Formula 1: Τα υπόλοιπα ήταν με σασί και μοτέρ του κατασκευαστή με σήμα το πιο γνωστό αστέρι
Ο Χάμιλτον ως γνωστόν θα αντικαταστήσει τον Κάρλος Σάινθ στη Ferrari, με τον Ισπανό oι πληροφορίες να το «θέλουν» στην Audi, η οποία έχει ανακοινώσει μόνο τον Γερμανό Νίκο Χούλκεμπεργκ ως οδηγό του ενός μονοθεσίου.
Ο Φρεντερίκ Βασέρ, ο επικεφαλής της Scuderia Ferrari, σε μια πρόσφατη συνέντευξή του τόνισε χαρακτηριστικά ότι «ο συνδυασμός Χάμιλτον-Λεκλέρκ θα λειτουργήσει πολύ καλά, ειδικά εάν έχουν ένα καλό αυτοκίνητο, οι δύο οδηγοί, θα τονώνουν ο ένας τον άλλον».
«Αν τους δώσουμε ένα καλό αυτοκίνητο θα τονώσουν ο ένας τον άλλον», υπογράμμισε ο επικεφαλής της Scuderia.
Το line up Χάμιλτον-Λεκλέρκ θα είναι οι πρωταγωνιστές με τα κόκκινα μονοθέσια το 2025, αλλά και το 2026, έτος κατά το οποίο θα τεθεί σε ισχύ ο νέος κανονισμός για τις μονάδες ισχύος, με τον Βασέρ να τονίζει ότι «Θα είναι μια Formula 1 στην οποία ο κινητήρας θα μετράει περισσότερο από το σασί, και θα αποτελεί μια ενδιαφέρουσα πρόκληση για όλους»