Βέβαια, η καραντίνα σημαίνει ότι θα χάσει τον επόμενο αγώνα. Πρόκειται για το Γκραν Πρι του Σακχίρ το οποίο θα γίνει το τριήμερο 4 – 6 Δεκεμβρίου. Έτσι, γεννάται το εξής ερώτημα.
Ποιος θα οδηγήσει στη θέση του;
Οι ομάδες έχουν αναπληρωματικούς οδηγούς. Έτσι, σε περιπτώσεις απουσίας ενός εκ των δύο βασικών οδηγών, συνήθως η λύση έρχεται από εκεί.
Οι αναπληρωματικοί
Στην περίπτωση της Mercedes οι αναπληρωματικοί οδηγοί είναι ο Στόφελ Φαντόρν και ο Εστεμπάν Γκουτιέρες. Ο Γκουτιέρες δύσκολα θα αποτελέσει επιλογή για τη γερμανική ομάδα. Ο ρόλος του είναι κυρίως να περνάει πολλές ώρες στον προσομοιωτή ώστε να δίνει στην ομάδα πολύτιμες πληροφορίες για τον εκάστοτε επικείμενο αγώνα. Επιπλέον, ο Μαξικανός δεν έχει μπει σε μονοθέσιο από τον τελευταίο αγώνα του 2016, εκείνον στο Αμπού Ντάμπι. Πρόκειται για διάστημα το οποίο είναι πάρα πολύ μεγάλο όταν πρόκειται για τη Formula 1.
Ο Φαντόρν αποτελεί μία πιο πιθανή λύση για μια σειρά από λόγους. Ο Βέλγος μετράει δύο χρόνια απουσίας από τη Formula 1, καθώς ο τελευταίος αγώνας του ήταν στο Αμπού Ντάμπι το 2018. Τα δύο χρόνια που αγωνίστηκε με τη McLaren επισκιάστηκε από τον Αλόνσο, όμως η παρουσία του ήταν πολύ καλύτερη από του Γκουτιέρες. Το σημαντικότερο, όμως, είναι ότι δεν έχει χάσει επαφή με τους αγώνες. Μετά τη Formula 1 μεταπήδησε στο πρωτάθλημα ηλεκτρικών μονοθεσίων Formula E.
Μπορεί η πρώτη του σεζόν εκεί (2018-2019) να ήταν αρκετά μέτρια, καθώς τερμάτισε στην 16η θέση του πρωταθλήματος με την ομάδα HWA Racelab. Η δεύτερη, όμως, ήταν πολύ καλύτερη. Κατακτώντας μία νίκη και δύο επιπλέον βάθρα, έκλεισε τη χρονιά στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος, αγωνιζόμενος με την ομάδα της Mercedes. Αυτές τις μέρες ο Φαντόρν θα είναι στη Βαλένθια για να κάνει δοκιμές του επόμενου μονοθεσίου με το οποίο θα αγωνίζεται στη Formula E, όμως το αγωνιστικό τριήμερο θα είναι ελεύθερος.
Η χρυσή ευκαιρία του Ράσελ
Μία τρίτη επιλογή της Mercedes είναι ο Τζορτζ Ράσελ. Ο Βρετανός μπορεί να αγωνίζεται με τα χρώματα της Williams, όμως ανήκει στο δυναμικό της Mercedes. Σε περίπτωση που η γερμανική ομάδα τον καλέσει, τη θέση του στη Williams θα πάρει ο αναπληρωματικός Τζακ Άιτκεν. Μεγάλη μερίδα του κοινού θα ήθελε να δει τον Ράσελ να αγωνίζεται στη Mercedes. Ο νεαρός Βρετανός έχει καταφέρει να θεωρείται ένας από τους πιο ώριμους οδηγούς της γενιάς του. Μάλιστα από πολλούς αναφέρεται ως μελλοντικός πρωταθλητής. Εν τούτοις, το αδύναμο μονοθέσιο της Williams και η ατυχία σε μερικούς αγώνες, του έχουν στερήσει τη δυνατότητα να κερδίσει ακόμα και τους πρώτους του βαθμούς στο σπορ. Πόσο μάλλον να διακριθεί σε κάποια από τις πιο ψηλές θέσεις. Ένας αγώνας με τη Mercedes θα ήταν μεγάλη ευκαιρία για εκείνον να δείξει τι αξίζει.
Το πασπαρτού της φετινής σεζόν
Η τελευταία επιλογή της Mercedes είναι να φέρει κάποιον οδηγό εκτός F1. Φυσικά αναφερόμαστε στον Νίκο Χούλκενμπεργκ. Ο Γερμανός μπορεί να κατέχει το αρνητικό ρεκόρ με τους περισσότερους αγώνες χωρίς βάθρο στην ιστορία της Formula 1, όμως έχει αποδείξει ότι είναι ένας πολύ ικανός οδηγός. Επιπλέον, αν και φέτος δεν ανήκε στο δυναμικό κάποιας ομάδας, έχει συμμετάσχει σε τρεις αγώνες με τη Racing Point. Οι δύο ήταν στη θέση του Πέρες, όταν ο Μεξικανός προσβλήθηκε από κορωνοϊό, χάνοντας τους δύο αγώνες στο Σίλβερστον, το Γκραν Πρι Βρετανίας και το Γκραν Πρι 70ης επετείου. Η τρίτη φορά ήταν στο Νίρμπουργκρινγκ. Εκεί πήρε τη θέση του Στρολ ο οποίος δεν ένιωθε καλά. Μπορεί στον πρώτο από τους τρεις αγώνες να μην εκκίνησε, όμως στους άλλους δύο τερμάτισε στις θέσεις 7 (Σίλβερστον) και 8 (Νίρμπουργκρινγκ).
Άραγε τι θα κάνει το γερμανικό επιτελείο; Θα πάει στην εύκολη λύση του Φαντόρν; Θα δούμε επιτέλους τον Ράσελ με ανταγωνιστικό μονοθέσιο; Θα έχει την ευκαιρία ο Χούλκενμπεργκ να πάρει το πρώτο βάθρο της καριέρας του ή πρόκειται να μας εκπλήξουν με κάποια άλλη επιλογή; Σύντομα θα ξέρουμε.