Το πίσω μέρος που χρησιμοποιεί η Mercedes φέτος σκοπεύει να υιοθετήσει η Racing Point στο μονοθέσιο του 2021, με στοιχεία όπως το κιβώτιο ταχυτήτων και ορισμένα μέρη της ανάρτησης
Αυτή τη στιγμή η ομάδα που την επόμενη σεζόν θα ονομάζεται Aston Martin, έχει επιλέξει να αγωνίζεται με το ίσω τμήμα της W10, δηλαδή του μονοθεσίου που είχε η Mercedes το 2019.
Αν και γενικά τα μονοθέσια ανάμεσα στο 2020 και το 2021 θα είναι ίδια σε μεγάλο βαθμό, οι κανονισμοί επιτρέπουν την κίνηση που θέλουν να κάνουν οι Βρετανοί. Την ίδια δυνατότητα σκοπεύει να χρησιμοποιήσει και η AlphaTauri, ώστε να βελτιώσει το μονοθέσιό της εν όψει του 2021.
Μπορεί αυτό να μην αρέσει σε σημαντική μερίδα των υπόλοιπων ομάδων, όμως ο τρόπος που είναι γραμμένοι οι κανονισμοί δίνει αυτή την ελευθερία. Έτσι, οι Βρετανοί θέλουν να το εκμεταλλευτούν, ώστε να μην αγωνίζονται με μέρη σχεδιασμένα δύο χρόνια πριν.
Γενικά η Formula 1 θέλει να περιορίσει τη χρήση τμημάτων των μονοθεσίων μεταξύ των ομάδων. Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα είναι η υπόθεση με τα μπροστά φρένα της φετινής Racing Point. Μετά από καταγγελίες των υπόλοιπων ομάδων, κρίθηκε ότι αποτελούν ακριβή αντιγραφή εκείνων της Mercedes από το 2019. Στην προκειμένη περίπτωση, επειδή οι κανονισμοί αναφέρουν ότι τα φρένα πρέπει να αναπτύσσονται από την κάθε ομάδα ξεχωριστά, η Racing Point τιμωρήθηκε με πρόστιμο ύψους 400.000 ευρώ και αφαίρεση 15 βαθμών από το πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Ωστόσο σε κάποιους άλλους τομείς των μονοθεσίων η (αυξημένη) συνεργασία επιτρέπεται, οπότε η ομάδα θα προχωρήσει κανονικά με το πρόγραμμά της.