Μετά τον δεύτερο αγώνα της χρονιάς, το Γκραν Πρι Στυρίας, η Renault κατέθεσε αίτημα διαμαρτυρίας στην FIA. Αντικείμενο της διαμαρτυρίας ήταν το μονοθέσιο της Racing Point και συγκεκριμένα, οι αεραγωγοί των φρένων.
Σύμφωνα με τους κανονισμούς, κάποια τμήματα του μονοθεσίου οι ομάδες είναι υποχρεωμένες να τα σχεδιάζον μόνες τους. Ωστόσο, η Renault ισχυρίζεται ότι οι αεραγωγοί στο φετινό μονοθέσιο της Racing Point (RP20), είναι ακριβής αντιγραφή εκείνων της W10, δηλαδή του μονοθεσίου με το οποίο η Mercedes κατέκτησε το πρωτάθλημα του 2019.
Μετά τη διαμαρτυρία που κατέθεσε η Renault, η FIA ανέλαβε δράση. Απευθύνθηκε στις Racing Point και Mercedes ζητώντας αεραγωγούς από την RP20 και την W10, ώστε να εξαταστούν από τους τεχνικούς της.
Ήδη από τον Φεβρουάριο όταν η Racing Point παρουσίασε για πρώτη φορά το φετινό μονοθέσιό της, υπήρχαν έντονες αντιδράσεις. Ο λόγος ήταν ότι η ομοιότητα με τη Mercedes του 2019 ήταν πάρα πολύ έντονη.
Όλες οι ομάδες θεώρησαν ότι αυτό θα δώσει πολύ καλύτερες επιδόσεις στη Racing Point, όμως έπρεπε να περιμένουν την έναρξη του πρωταθλήματος για να δουν αν αυτό θα επιβεβαιωθεί στην πράξη.
Δεδομένου ότι τα ροζ μονοθέσια είναι πάρα πολύ δυνατά φέτος, δείχνει απόλυτα λογικό ότι η Renault ζητάει από την ομοσπονδία να εξετάσει τη νομιμότητα τουλάχιστον ενός τμήματός τους. Η ομάδα, βέβαια, διακηρύσει παντού ότι το μονοθέσιό της είναι εντός των κανονισμών.
Άραγε θα έχει την ίδια γνώμη και η FIA;