Κοινό μυστικό ήταν τις τελευταίες μέρες ότι ο Πέρες θα πάρει τη θέση του Άλμπον, στην ομάδα που ηγούνται οι Χέλμουτ Μάρκο και Κρίστιαν Χόρνερ.
Η αυστριακή ομάδα για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια, σπάει τη συνήθεια να επιλέγει οδηγούς που προέρχονται από την ακαδημία της.
Η τελευταία φορά που συνέβη κάτι αντίστοιχο ήταν το 2007 με τον Μαρκ Γουέμπερ, ο οποίος ήρθε από τη Williams.
Όμως αυτή η τακτική αλλάζει από το 2021, με τον Σέρχιο Πέρες να έρχεται στην ομάδα έχοντας πάρει μεταγραφή από την Racing Point.
Σημαντικό ρόλο στη μεταγραφή έπαιξαν οι επιδόσεις του Μεξικανού όλο το 2020 και ειδικά στο δεύτερο μισό του πρωταθλήματος, σε συνδυασμό με τις κακές εμφανίσεις του Άλμπον, ο οποίος αποδείχτηκε τελικά κατώτερος των περιστάσεων.
Ο Πέρες στα 31 του είναι ένας από τους πιο έμπειρους οδηγούς του θεσμού καθώς έχει εκκινήσει σε 191 αγώνες. Έχει ανέβει στο βάθρο συνολικά 10 φορές, ενώ κατέκτησε τη νίκη στον προτελευταίο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος, στο Γκραν Πρι του Σακχίρ.
Ο Μεξικανός έκανε ντεμπούτο το 2011 με τη Sauber, το 2013 πήγε στη McLaren και το 2014 στη Force India. Από τότε παρέμεινε στην ομάδα η οποία εξελίχτηκε στη Racing Point όταν αγοράστηκε το 2018 από τον Λόρενς Στρολ, πατέρα του οδηγού Λανς Στρολ. Μάλιστα, σημαντικό μερίδιο στην αλλαγή ιδιοκτησίας είχε και ο ίδιος. Ήταν ένας από τους πιστωτές που προχώρησαν σε νομικές ενέργειες εναντίον της ινδικής ομάδας.
Όσον αφορά τον Άλμπον, ο Ταϊλανδός βρέθηκε απροσδόκητα στη Formula 1 το 2019. Ενώ είχε υπογράψει για να αγωνιστεί με την ομάδα Nissan e.dams στη Formula E, δέχτηκε κλήση από την Toro Rosso (η φετινή AlphaTauri), στην οποία ανταποκρίθηκε θετικά.
Την ίδια χρονιά, οι καλές εμφανίσεις του σε συνδυασμό με τις απογοητευτικές του Γκασλί που ήταν στη Red Bull, έφεραν την αλλαγή θέσεων μεταξύ τους. Έτσι, βρέθηκε μέσα σε λίγους μήνες να οδηγεί για μια από τις ισχυρότερες ομάδες του πρωταθλήματος, δίπλα στον Φερστάπεν.
Το 2019 η ξαφνική αλλαγή δικαιολογούσε τη μειωμένη απόδοσή του σε σχέση με τον Φερστάπεν. Το 2020, όμως, απλά δεν μπόρεσε να ακολουθήσει τον Ολλανδό.
Έτσι, πήρε την άγουσα προς τα «αποδυτήρια». Πλέον ο ρόλος του θα είναι εκείνος του τρίτου οδηγού και δοκιμαστή στον προσομοιωτή, με στόχο την εξέλιξη του μονοθεσίου για το 2022. Άλλωστε πρόκειται για χρονιά που έρχονται πολύ μεγάλες αλλαγές στο άθλημα.
Όσο για τον Πέρες, είναι ένας οδηγός που έχει αποδειχτεί ότι είναι ανταγωνιστικός και ότι διψάει για διακρίσεις. Στην προκειμένη περίπτωση, όμως, ο Φερστάπεν θα είναι το Νο 1 της ομάδας και ο Σέρχιο το Νο 2.
Το μεγάλο ερώτημα είναι αν θα συμβιβαστεί με τον ρόλο του δεύτερου (μην ξεχνάμε ότι εάν δεν υπέγραφε με την Red Bull Racing θα ήταν εκτός για το 2021) ή θα προσπαθήσει να κερδίσει ό,τι περισσότερο μπορεί, ειδικά εάν το μονοθέσιο είναι αρκετά ανταγωνιστικό ώστε να “κοντράρει” τις Mercedes.