Και οι 20 οδηγοί του 2023 έχουν ανακοινωθεί από τις ομάδες τους. Ποιοι είνει οι rookies; Ποιός επιστρέφει; Ποιοι δεν θα είναι στο grid την επόμενη σεζόν;
Με την επισημοποίηση της συνεργασίας του Λόγκαν Σάρτζεντ με τη Williams, η Formula 1 έχει πλέον ένα ολοκληρωμένο grid για το 2022. Ας το δούμε αναλυτικά:
Red Bull F1 2023
Ο Γκασλί δεν τα κατάφερε, ο Άλμπον δεν τα κατάφερε, ο Πέρεζ τα κατάφερε! Η δεύτερη θέση στην αυστριακή ομάδα αποτελεί πάντα ένα στοίχημα. Δεν είναι δύσκολο να «σταθεί» κανείς δίπλα στον υπέρ-ανταγωνιστικό δις-πρωταθλητή, Μαξ Φερστάπεν.
Ο Μεξικανός, όμως, μέχρι στιγμής δείχνει τα καλύτερα δείγματα και θα συνεχίσει την προσπάθειά του και το 2023. Τεράστιο ενδιαφέρον θα παρουσιάσει και η σχέση που θα έχει με τον Ολλανδο teammate του, μετά τα όσα έχουν συμβεί μεταξύ τους στο τέλος του εφετινού πρωταθλήματος.
Μαξ Φερστάπεν: Mega-συμβόλαιο μέχρι και το 2028!
Σέρχιο Πέρεζ: Συμβόλαιο μέχρι και το 2024
Ferrari F1 2023
Όταν το 2021 ο Λεκλέρ και ο Σάινθ συναντήθηκαν στα κόκπιτ της Ferrari, αποτέλεσαν το νεαρότερο οδηγικό δίδυμο στην ιστορία της ομάδας. Είναι δύο διαφορετικοί οδηγοί και παρότι ο… περισσότερο αγαπημένος του κόσμου είναι ο Μονεγάσκος, την περσινή σεζόν ο Ισπανός τερμάτισε πιο πάνω από αυτόν στη βαθμολογία των οδηγών.
Το 2023 θα προσπαθήσουν να επαναφέρουν την Ιταλική υπερδύναμη στις επιτυχίες και εκτός απροόπτου θα συνεχίσουν μαζί και το 2024.
Σαρλ Λεκλέρ: Συμβόλαιο μέχρι και το 2024
Κάρλος Σάινθ: Συμβόλαιο μέχρι και το 2024
Mercedes F1 2023
Χάμιλτον και Ράσελ συνεργάστηκαν στη γερμανική ομάδα για πρώτη φορά, την εφετινή σεζόν και το ίδιο θα κάνουν και την επόμενη.
Ο νεαρός έχει υπογράψει πολυετές συμβόλαιο με τα «ασημένια βέλη» και έτσι το ενδιαφέρον στρέφεται στην απόφαση του επτάκις παγκόσμιου, του οποίου το συμβόλαιο λήγει το 2023. Θα ανανεώσει;
Λιούις Χάμιλτον: Συμβόλαιο μέχρι και το 2023
Τζορτζ Ράσελ: Πολυετές συμβόλαιο υπογεγραμένο το 2022
McLaren F1 2023
Άλλες δύο σίγουρες θέσεις της επόμενης σεζόν. Φυσικά δεν θα είναι οι ίδιες με το 2022, μιας και ο Ντάνιελ Ρικιάρντο θα αποτελέσει παρελθόν από την ομάδα στο τέλος του εφετινού πρωταθλήματος.
Αυστραλός φεύγει, όμως, Αυστραλός έρχεται. Μετά το «σίριαλ» με την υπόθεση του Όσκαρ Πιάστρι και την Alpine, ο περσινός πρωταθλητής της Formula 2 συμφώνησε με τη McLaren και θα πλαισιώσει το τεράστιο στοίχημα της ομάδας του Woking, τον Λάντο Νόρις.
Λάντο Νόρις: Συμβόλαιο μέχρι και το 2025
Όσκαρ Πιάστρι: Πολυετές συμβόλαιο υπογεγραμένο το 2022
Alpine F1 2023
Τα χτυπήματα για την Alpine, φέτος, ήταν απανωτά. Αρχικά ήρθε η αποχώρηση του θρύλου, Φερνάντο Αλόνσο, για την Aston Martin. Και εκεί που οι Γάλλοι πήγαν να το… γυρίσουν με την ανακοίνωση του Όσκαρ Πιάστρι, να ορθοποδήσουν, εκεί ήρθε το μεγαλύτερο κάζο της σεζόν.
Ο Αυστραλός είπε πως δεν έχει υπογράψει κανένα συμβόλαιο και μετά από λίγες μέρες ανακοινώθηκε από τη McLaren. Απίστευτο. Τουλάχιστον ο Οκόν παραμένει, και μαζί με τον Πιερ Γκασλί θα αποτελέσουν το γαλλικό δίδυμο της γαλλικής Alpine! Μακάρι, τουλάχιστον, να μη μιλάνε Γαλλικά και στα Team Radio…
Εστεμπάν Οκόν: Συμβόλαιο μέχρι και το 2024
Πιέρ Γκασλί: Πολυετές συμβόλαιο υπογεγραμένο το 2022
Aston Martin F1 2023
Ένας πρωταθλητής έφυγε, ένας πρωταθλητής ήρθε. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ αποχώρησε από την ενεργό δράση και η αντικατάστασή του ήρθε άμεσα και από έναν εξίσου έμπειρο οδηγό. Τον Φερνάντο Αλόνσο!
Ε, δεν είναι και δύσκολο να μαντέψει κανείς τον δεύτερο οδηγο της βρετανικής ομάδας…
Φερνάντο Αλόνσο: Πολυετές συμβόλαιο υπογεγραμένο το 2022
Λανς Στρολ: Επισημοποιήθηκε η παραμονή του
Alfa Romeo F1 2023
Αυτό που συνεχώς λέει, είναι πως η ψυχολογία του στην ιταλική ομάδα είναι στα ύψη, και αυτό, καθώς το μέλλον του δεν είναι αβέβαιο. Ο Βάλτερι Μπότας δεν περνούσε καλά στη Mercedes και παρότι δεν έχει το ίδιο δυνατό μονοθέσιο στην Alfa Romeo, αυτός μοιάζει να το διασκεδάζει πολύ περισσότερο.
Ο Φινλανδός θα είναι και του χρόνου οδηγός της ομάδας και με δεδομένη τη… δύναμη της Κίνας σε όλα τα επίπεδα, και η παραμονή του Γκουάνιου Ζου αποτελεί γεγονός.
Βάλτερι Μπότας: Συμβόλαιο αορίστου διάρκειας υπογεγραμένο το 2021
Γκουάνιου Ζου: Ανανέωσε μέχρι και το 2023
Alpha Tauri F1 2023
Με την έξοδο του Γκασλί και την ετήσια ανανέωση του Γιούκι Τσουνόντα προέκυψε μία κενή θέση στην Alpha Tauri για τη νέα σεζόν.
Ο Νικ Ντε Φρις θα κληθεί να την καλύψει. Ο Ολλανδός, στο ντεμπούτο του με τη Williams τερμάτισε 9ος και μετρά ήδη δύο βαθμούς στη Formula 1. Έχει υπογράψει πολυετές συμβόλαιο με την Red Bull, όμως προς το παρόν τίθεται στη διάθεση της Alpha Tauri.
Νικ Ντε Φρις: Πολυετές συμβόλαιο με την Red Bull, πλέον στη διάθεση της Alpha Tauri
Γιούκι Τσουνόντα: Επέκτεινε μέχρι και το 2023
Williams F1 2023
Ο Αλεξάντερ Άλμπον μάζεψε όλους τους βαθμούς της ομάδας για το 2022 και υπέγραψε πολυετές συμβόλαιο. Από κει και πέρα η έξοδος του Νικολά Λατίφι ήταν κάτι παραπάνω από σίγουρη. Έτσι, όταν ο Βέλγος, Λόγκαν Σάρτζεντ, μάζεψε τους απαραίτητους πόντους για την υπερ-άδειά του, ανακοινώθηκε άμεσα από τη βρετανική ομάδα.
Άλεξ Άλμπον: Πολυετές συμβόλαιο υπογεγραμμένο το 2022
Λόγκαν Σάρτζεντ: Συμβόλαιο μέχρι και το 2023
Haas F1 2023
Ο Κέβιν Μάγκνουσεν άρπαξε από τα «μαλλιά» την ευκαιρία που του δόθηκε μετά την απομάκρυνση του Νικίτα Μαζέπιν από την ομάδα. Ο Δανός θα βρίσκεται και του χρόνου πίσω από το τιμόνι της Haas.
Από την άλλη, ο Μικ Σουμάχερ αν και βρήκε τον καλό του εαυτό προς τα μέσα της σεζόν, αποτελεί παρελθόν από τη Formula 1. Έτσι ο Στάινερ θα κινηθεί σε πιο ασφαλή μονοπάτια με την επιλογή του έμπειρου, Νίκο Χούλκενμπεργκ, ο οποίος μετά το 2019 δεν έχει ολόκληρη σεζόν σε ομάδα.
Κέβιν Μάγκνουσεν: Πολυετές συμβόλαιο υπογεγραμμένο το 2022
Νίκο Χούλκενμπεργκ: Συμβόλαιο μέχρι και το 2023