Δραματική η εξέλιξη του Αυστριακού Γκραν Πρι, 7 γύρους πριν το τέλος, όπου ο Ράσελ πήρε τη δεύτερη νίκη του στη Formula 1.
Το φιλμ έχει ως εξής.
Όλα έδειχναν ότι ο Μαξ Φερστάπεν θα ήταν νικητής του Αυστριακού Γκραν Πρι, και με άνεση μάλιστα, καθώς ξεκίνησε πρώτος και «χάθηκε» μέχρι τον 52ο από τους 71 γύρους.
Σε αυτόν τον γύρο ο Φερστάπεν ήταν στα πιτς για αλλαγή ελαστικών, όμως ο πίσω αριστερός τροχός δε ξεβιδώνει και χάνει πολύ χρόνο με αποτέλεσμα η διαφορά μεταξύ του Φερστάπεν και του Νόρις να είναι λιγότερη των 2 δευτ.
Και ο αγώνας για την κορυφή ξεκίνησε και πάλι μεταξύ των δύο.
Το γυρολόγιο δείχνει 64ο γύρο και ο Νόρις «βουτάει» να προσπεράσει τον Φερστάπεν, αλλά οι δύο συγκρούονται…με αποτέλεσμα ο Ράσελ που ακολουθούσε τρίτος τους προσπερνάει, διατηρεί τη θέση του μέχρι το τέλος και κατακτά τη δεύτερη νίκη της καριέρας του.
Ο Νόρις εγκαταλείπει στα πιτς, και σε κάτι που μπορεί να παρηγορήσει τη McLaren, είναι ο Πιάστρι που ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου μπροστά από την πρώτη Ferrari του Σάινθ στην τρίτη θέση.
Ακολούθησαν ο Χάμιλτον στην 4η θέση, ενώ τελικά ο Φερστάπεν πέρασε τη γραμμή στην 5η θέση, μια θέση που κράτησε παρά το γεγονός ότι του επιβλήθηκε ποινή 10 δευτ. για το περιστατικό με τον Νόρις.
Ο Χούλκενμπεργκ και ο Μάγκνουσεν σημείωσαν εντυπωσιακά πλασαρίσματα για τη Haas τερματίζοντας στην 6η και 8η θέση αντίστοιχα, με με τον Πέρεθ να βρίσκεται ανάμεσά τους στην έβδομη θέση.
Ο Ρικιάρντο έδωσε δύο βαθμούς για την RB στην ένατη θέση και Γκασλί έναν βαθμό στην Alpine ολοκληρώνοντας στο top-10.
Το Γκραν Πρι της Αυστρίας ήταν γεμάτο γεγονότα για τον Λεκλέρ, ο οποίος είχε ένα περιστατικό στον πρώτο γύρο με τον Πιάστρι που τον έφερε στα πίτσα αλλάζοντας το ρύγχος της Ferrari, για να τερματίσει στην 11η θέση κάνοντας 4 πιτ-στοπ.