Ο επικεφαλής της Scuderia Ferrari, Φρεντ Βασέρ, απολογήθηκε για την έλειψη επικοινωνίας στις κατατακτήριες δοκιμές της Formula 1 στο Μονακό, που έφερε ποινή τριών θέσεων στον Σαρλ Λεκλέρ .
Σε γενικές γραμμές, στην πρώτη δεκάδα του Μονακό δεν άλλαξαν πολλά από τις κατατακτήριες δοκιμές μέχρι τον αγώνα. Μόνο ο Κάρλος Σάινθ έχασε τέσσερεις θέσεις, τερματίζοντας όγδοος. Με λίγα λόγια οι περισσότεροι πιλότοι τερμάτισαν εκεί από όπου εκκίνησαν. Και αυτό είναι που «πονάει» πολύ τον Σαρλ Λεκλέρ. Ο Μονεγάσκος έκανε τον τρίτο καλύτερο χρόνο στα χρονομετρημένα του Σαββάτου, ωστόσο δέχθηκε ποινή τριών θέσεων επειδή παρεμπόδισε τον Λάντο Νόρις στην είσοδο του τούνελ, όταν ο Βρετανός έκανε τον καλό του γύρο. Έτσι, εκκίνησε από την έκτη θέση, όπου και τερμάτισε.
A closer look at the incident between Norris and Leclerc in the tunnel 👀#MonacoGP #F1 pic.twitter.com/uxp1jIRhq1
— Formula 1 (@F1) May 27, 2023
Ο Λεκλέρ δεν είδε έγκαιρα τους καθρέπτες του, αλλά ούτε δέχθηκε και κάποια ενημέρωση από τη Ferrari για τον επερχόμενο Νόρις. Κάτι πήγε λάθος στην επικοινωνία μεταξύ του pit wall και του πιλότου και αυτό πρέπει να βελτιωθεί σύμφωνα με τον Φρεντ Βασέρ.
«Κάτω από το τούνελ, ο Σαρλ δεν ήταν σε θέση να δει από τους καθρέπτες του πού ήταν ο Νόρις. Αν βρίσκονταν μετά το τούνελ θα μπορούσε να δει πού βρίσκεται και να φύγει από την αγωνιστική γραμμή. Επίσης, η αγωνιστική γραμμή κάτω από το τούνελ δεν είναι και πολύ σαφής», δήλωσε ο Γάλλος. «Αλλά κάναμε σίγουρα ένα λάθος και αυτό μας κόστισε πολύ»
Στη συνέχεια, ο 55χρονος ζήτησε δημόσια συγγνώμη, μέσω του τηλεοπτικού δικτύου, Sky Sports. «Τι άλλο μπορώ να κάνω, πέρα από το να ζητήσω συγγνώμη εκ μέρους της ομάδας και να καταλάβω πώς μπορούμε να κάνουμε καλύτερη δουλειά και να βελτιώσουμε την επικοινωνία μεταξύ του pit wall και του Σαρλ σε τέτοιες περιπτώσεις, και από τη μία και από την άλλη πλευρά. Νομίζω ότι αυτό που έγινε, βέβαια, οφείλεται επίσης στις συνθήκες. Ότι έγινε δηλαδή μέσα στο τούνελ και ούτω καθεξής»
Ο Βασέρ κατέληξε λέγοντας ότι η Ferrari πρέπει να αποφύγει τις δικαιολογίες. Σύμφωνα με τον ίδιο, αυτός είναι ο χειρότερος «δρόμος» για κάποιον που θέλει να βελτιωθεί.