Τα χειρότερα ρεκόρ που θα μπορούσε να έχει κάποιος οδηγός (ή ομάδα). Κανένας δεν τα θέλει, όμως κάποιων τα ονόματα είναι κάτω από αυτά.
Δείτε τα πρώτα πέντε.
1. Περισσότερα Γκραν Πρι χωρίς νίκη, σε επίπεδο ομάδας
Η Arrows αγωνιζόταν για 25 συνεχόμενα χρόνια και ούτε μια φορά η τύχη δεν της χαμογέλασε, τουλάχιστον όχι τόσο ώστε να δει κάποιον οδηγό της στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Η ομάδα ήταν στο grid από το 1978 μέχρι και το 2002. Έτσι, είναι μία από τις ομάδες με τη μεγαλύτερη ιστορία στο θεσμό. Θεωρητικά, μέσα στα τόσα Γκραν Πρι κάποιο θα έπρεπε να την ευνοήσει αρκετά ώστε να βρεθεί στο πρώτο σκαλί του βάθρου όμως κάτι τέτοιο δε συνέβη ποτέ. Έτσι κατέκτησε ένα ρεκόρ που σίγουρα δεν ήθελε. Αυτό, παρά το γεγονός ότι από τα κόκπιτ της πέρασαν μεγάλα ονόματα της Formula 1 όπως Riccardo Patrese, Gerhard Berger, Michele Alboreto, Jos Verstappen και Damon Hill. Το μεγαλύτερο επίτευγμα της ομάδας ήταν ότι έφτασε πέντε φορές μέχρι τη δεύτερη θέση.
2. Περισσότερα Γκραν Πρι χωρίς νίκη, σε επίπεδο οδηγού
Εδώ συναντάμε έναν Ιταλό, τον Andrea de Cesaris. Μέχρι σήμερα ο κόσμος της Formula 1 δεν έχει καταλήξει αν η νίκη δεν ήρθε λόγω ατυχίας, λόγω έλλειψης ικανότητας ή λόγω συνδυασμού των δύο παραπάνω.
Ωστόσο, αυτό που έχει καταγραφεί είναι ότι ο de Cesaris εκκίνησε 208 αγώνες και δεν κέρδισε ούτε έναν. Βέβαια είχε πάρα πολλές εγκαταλείψεις, 147 για να είμαστε ακριβείς, άλλες από επαφές και άλλες από μηχανικές βλάβες. Μάλιστα, τη διετία 1985-1986 εγκατέλειψε σε 18 σερί αγώνες. Το ρεκόρ του σε μία σεζόν ήταν το 1987 με 12 συνεχείς εγκαταλείψεις και 14 συνολικά, με το πρωτάθλημα να έχει τότε 16 αγώνες.
Δεν είναι τυχαίο που τον αποκαλούσαν και Andrea de Crasharis.
Παρ’ όλα αυτά κατάφερε να κατακτήσει 5 βάθρα στην καριέρα του, όμως καμία νίκη.
Formula 1: Γιατί πήρε φωτιά το μονοθέσιο του Grosjean; Πλέον έχουμε απάντηση
3. Περισσότερα Γκραν Πρι χωρίς βαθμό
Το όνομα που φιγουράρει σε αυτό το ρεκόρ είναι του Luca Badoer. Αγωνίστηκε τις χρονιές 1993, 1995-1996 και 1999 για τις Lola, Minardi, Forti και ξανά για τη Minardi, αντίστοιχα. Το καλύτερο αποτέλεσμά του ήταν η 8η θέση (τρεις φορές), όμως τότε βαθμολογούνταν μόνο οι έξι πρώτοι. Μετά την απόσυρσή του ήταν δοκιμαστής της Ferrari. Το 2009 είχε ευκαιρία να πάρει τους πρώτους του βαθμούς. Μετά το ατύχημα του Massa στην Ουγγαρία η Ferrari του ζήτησε να αγωνιστεί στο ευρωπαϊκό (Βαλένθια) και το βελγικό Γκραν Πρι, όμως τερμάτισε στις θέσεις 17 και 14 αντίστοιχα. Έτσι, η συγκομιδή του παρέμεινε στο μηδέν.
4. Περισσότερα Γκραν Πρι χωρίς βάθρο
Σε αυτό το ρεκόρ βρίσκουμε έναν σύγχρονο οδηγό, το Nico Hulkenberg. Ο Γερμανός εκκίνησε σε 181 αγώνες, έτρεξε με τις Williams, Force India, Sauber, Renault και Racing Point, ομάδες οι οποίες αν συνέβαινε κάτι έστω και ελαφρώς απροσδόκητο στον αγώνα, μπορούσαν να ανεβάσουν κάποιον οδηγό τους στο βάθρο. Παρ’ όλα αυτά δε γεύτηκε ποτέ τη σαμπάνια, παρά έφτασε μέχρι την τέταρτη θέση τρεις φορές στην καριέρα του.
5. Περισσότεροι αγώνες πριν την πρώτη νίκη
Ακόμα ένας γνώριμος οδηγός, ο οποίος μάλιστα βρίσκεται ακόμα στην ενεργό δράση. Πρόκειται για τον Sergio Perez. Ο Μεξικανός χρειάστηκε να δείξει τη μεγαλύτερη υπομονή από όλους όσους έχουν κερδίσει έστω και έναν αγώνα στην ιστορία της Formula 1. Συγκεκριμένα είδε για πρώτη φορά τη θέα από την κορυφή του βάθρου στον 191ο αγώνα του. Μέχρι να γίνει αυτό ο Perez είχε φτάσει στη 10η σεζόν του στο άθλημα.
Αύριο, 10 Μαρτίου θα ακολουθήσει η λίστα με τα υπόλοιπα πέντε πιο ανεπιθύμητα ρεκόρ στην ιστορία της Formula 1.