Ο Vettel είχε το πρώτο του Γκραν Πρι με τη νέα του ομάδα το τριήμερο 26-28 Μαρτίου στο Μπαχρέιν, όμως αυτό κάθε άλλο παρά επιτυχημένο μπορεί να χαρακτηριστεί. Στις κατατακτήριες δεν κατάφερε τίποτα καλύτερο από τη 18η θέση, ενώ ξεκίνησε τελευταίος λόγω ποινής, επειδή δε σήκωσε το πόδι του από το γκάζι όταν εμφανίστηκαν κίτρινες σημαίες.
Ο αγώνας έκανε χειρότερα τα πράγματα
Στα παραπάνω ήρθε να προστεθεί ο ίδιος ο αγώνας με κυριότερο όλων το περιστατικό με τον Ocon. Ο Γάλλος προσπέρασε τον οδηγό της Aston Martin στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού με τη βοήθεια του DRS και στα φρένα για την πρώτη στροφή βρέθηκε μπροστά του. Ο Vettel όμως μπλόκαρε τον τροχό του κατά το φρενάρισμα και έπεσε πάνω στην Alpine που μόλις τον είχε προσπεράσει. Από την επαφή έχασαν πολύ χρόνο και οι δύο οδηγοί, όμως αμφότεροι κατάφεραν να συνεχίσουν. Στην αρχή ο Vettel Πήγε να ρίξει το φταίξιμο στον Ocon, λέγοντας ότι ο οδηγός της Alpine άλλαξε γραμμή κατά το φρενάρισμα, όμως στην πορεία αποδέχτηκε την ευθύνη του.
Τι λένε αυτοί που τον ξέρουν
Μιλώντας για τον τέσσερις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή οι Webber, Coulthard και Berger εκφράζουν ανησυχία και προβληματισμό.
Formula 1: Ενδιαφέρουσα χρονιά μετά από καιρό;
Ο Webber ήταν team mate του για πέντε χρόνια στη Red Bull, ο Coulthard ήταν ο οδηγός στη θέση του οποίου πήγε ο Vettel όταν μπήκε στη Red Bull και ο Gerhard Berger ήταν στην Toro Rosso όταν ο νεαρός Vettel αγωνιζόταν για την ιταλική ομάδα.
Πρόκειται, λοιπόν, για ανθρώπους που τον γνωρίζουν σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό. Κοινό στοιχείο ανάμεσα στα λεγόμενα όλων είναι ότι ο Vettel δυσκολεύεται να οδηγήσει όπως πρέπει όταν βρίσκεται να μάχεται στο midfield. Τονίζουν ότι αν βρεθεί στην κορυφή είναι ένας οδηγός που δύσκολα θα καταφέρει κάποιος να τον πλησιάσει, όμως όταν πρέπει να δώσει μάχες δε βρίσκεται στο φυσικό του περιβάλλον.
Τι θέλει από το μονοθέσιο
Ακόμα, ο Vettel οδηγεί καλύτερα όταν το μπροστά μέρος του μονοθεσίου είναι πολύ σταθερό, κάτι που δε χαρακτηρίζει τη φετινή Aston Martin, λόγω των αλλαγών στην αεροδυναμική που έγιναν από τους κανονισμούς. Σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις περισσότερο ευνοημένες είναι οι ομάδες με μεγάλο rake, με τους Βρετανούς να μην είναι μία από αυτές.
Πίεση
Ένα ακόμα συμπέρασμα στο οποίο καταλήγουν και οι τρεις είναι ότι ο Vettel δεν αντιδρά καλά όταν βρίσκεται σε πίεση, στοιχείο που μπορεί να φανεί από τα αρκετά λάθη που έχει κάνει στο παρελθόν, ειδικά όταν πιεζόταν και έπρεπε να “κυνηγήσει”, τόσο στο πλαίσιο ενός μόνο αγώνα όσο και ολόκληρης χρονιάς.
Στην Aston Martin, λοιπόν, ο Γερμανός θα έχει πίεση. Από τη μία θα πρέπει να αποδείξει ότι οι κακές επιδόσεις στη Ferrari σχετίζονταν με το κλίμα που υπήρχε στην ιταλική ομάδα αλλά και με το κακό μονοθέσιο. Από την άλλη θα πρέπει να φροντίσει να μη χάσει από τον Lance Stroll. Μέχρι τώρα όποτε είχε κάποιο νεαρό και “διψασμένο” team mate αντιμετώπιζε πρόβλημα. Αυτό δείχνουν οι χρονιές με τον Ricciardo και με τον Leclerc, από τους οποίους έχασε με μικρότερες ή μεγαλύτερες διαφορές.
Τι θα γίνει;
Ο Vettel έχει τρακάρει πολλές φορές και ακόμα περισσότερες έχει κάνει οδηγικά λάθη, όπως τετ α κε. Άραγε θα κάνει κι άλλα ή στην Aston Martin θα βρουν τον τρόπο να νιώσει άνετα, ώστε να είναι λιγότερο επιρρεπής στα λάθη; Όσο θα προχωράει η χρονιά αυτό το ερώτημα θα βρίσκει απάντηση.
Κακή αρχή
Σίγουρα παράγοντας που δε βοηθάει είναι ότι ήδη από τον πρώτο αγώνα άρχισαν να ακούγονται έντονες φωνές αμφισβήτησής του, οι οποίες θέτουν το ερώτημα αν θα αποσυρθεί από την ενεργό δράση πριν από το τέλος της σεζόν σε περίπτωση που συνεχιστούν οι κακές εμφανίσεις.