Οι φήμες λένε πως η Ferrari έχει σχεδόν ολοκληρώσει την ανάπτυξη του μονοθεσίου της για το πρωτάθλημα της Formula 1 του 2024 και με δεδομένη τη λευκή πετσέτα που έχει πετάξει από νωρίς φέτος, γιατί να μην το πιστέψουμε;
Το 2020 και το 2021 ήταν δύο από τις χειρότερες σεζόν στην ιστορία της Ferrari στη Formula 1. Η Scuderia κατάφερε να ανακάμψει -κάπως- πέρυσι και έγινε μία ομάδα που πέραν του 2/3 στην αρχή της χρονιάς, διεκδικούσε σταθερά τη νίκη.
Παρ’ όλα αυτά, το 2023 δεν ήρθε το «βήμα» παραπάνω. Με εξαίρεση την αναλαμπή της Σιγκαπούρης που ο Κάρλος Σάινθ πήρε τη νίκη, η Ferrari μοιάζει κάθε άλλο, παρά ανταγωνιστική μετά από 16 γκραν πρι.
Formula 1: Προβληματική εξ αρχής η SF23
Στην αρχή της σεζόν, η Ferrari αντιμετώπιζε προβλήματα με τη φθορά των ελαστικών και το -γενικότερα- απρόβλεπτο μονοθέσιό της. Η SF-23 έφθειρε τα ελαστικά της πιο γρήγορα σε σύγκριση με τα άλλα μονοθέσια. Ωστόσο, μετά το γκραν πρι της Μόντσα, όλα αυτά τα προβλήματα φαίνεται να έχουν λυθεί. Έτσι ήρθε και η νίκη στη Σιγκαπούρη, αλλά και γενικότερα η βελτιωμένη εικόνα της στα τελευταία αγωνιστικά τριήμερα. Στη Σουζούκα, μάλιστα, μια πίστα γνωστή για την υψηλή φθορά που φέρνει στα ελαστικά, η Ferrari φάνηκε να ανταπεξέρχεται.
Enjoying the weekend off racing? 🤔 We’ll be back soon enough! pic.twitter.com/FbPKnAYxeR
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) September 30, 2023
Σύμφωνα με τον ιταλικό ιστότοπο F1ingenerale.com, το «project 676» βρίσκεται αρκετά μπροστά από εκεί που είχαν υπολογίσει να είναι αυτή την εποχή. Έτσι ονομάζεται το πρόγραμμα που περιβάλλει το μονοθέσιο της Ferrari για το 2024. Με βάση όσα λένε οι Ιταλοί, το επόμενο όπλο της Ferrari είναι ήδη σχεδόν έτοιμο για τις πρώτες δοκιμές!
Η αεροδυναμική σήραγγα της Ferrari, μάλιστα, θα χρησιμοποιείται πλέον αποκλειστικά για το Project 676, αφού η ανάπτυξη του τωρινού μονοθεσίου, της SF-23, σταμάτησε.