Ο Λιούις Χάμιλτον απέδειξε για ακόμα μία φορά γιατί έχει το ρεκόρ των περισσότερων pole positions στην ιστορία της Formula 1. Το ίδιο έκανε και η Mercedes, η οποία με το 1 – 2 που πέτυχαν οι οδηγοί της, επιβεβαίωσε τη διαφορά δυναμικότητας που έχει σε σχέση με το υπόλοιπο grid.
Οι Alfa Romeo ήταν εκείνες που ξεκίνησαν το Q1, με τους Ραϊκόνεν και Τζιοβινάτσι να είναι οι πρώτοι οδηγοί που βγήκαν στην πίστα για να κάνουν χρονομετρημένες προσπάθειες.Όσο και οι υπόλοιπες ομάδες έκαναν τις δικές τους προσπάθειες, οι χρόνοι βελτιώνονταν.
Με το πέρας των 18 λεπτών, στην κορυφή βρέθηκε ο Μπότας. Εντυπωσιακός ήταν ο Ράσελ. Ο οδηγός της Williams κατάφερε και πάλι να βρεθεί στο Q2, ενώ κάποια στιγμή βρέθηκε να έχει τον ένατο ταχύτερο χρόνο.
Η πεντάδα που δεν κατάφερε να συνεχίσει ήταν οι Μάγκνουσεν, Τζιοβινάτσι, Ραϊκόνεν, Γκροζάν και Λατιφί.
Στο Q2 είχαμε απρόοπτα. 10 λεπτά πριν το τέλος ο Χάμιλτον έκανε τετ α κε, το οποίο κατέστρεψε τα ελαστικά του. Η έξοδος του Βρετανού έφερε πολλά κομμάτια χώμα μέσα στην πίστα, με αποτέλεσμα να βγει κόκκινη σημαία. Μόλις η πίστα καθαρίστηκε το Q2 συνέχισε κανονικά. Τελικά ο Μπότας ήταν και πάλι ο ταχύτερος, ενώ οι οδηγοί που αποκλείστηκαν ήταν οι Γκασλί, Άλμπον, Χούλκενμπεργκ, Ράσελ και Κβίατ.
Αν και ο Μπότας ήταν ταχύτερος στις πρώτες δύο περιόδους, τελικά ο Χάμιλτον ήταν εκείνος που κατέκτησε την pole position. Αυτή ήταν η έβδομη φορά που ο Βρετανός θα εκκινήσει πρώτος στο Γκραν Πρι της πατρίδας του. Δίπλα του θα παραταχθεί ο Μπότας, με τους Φερστάπεν και Λεκλέρκ στη δεύτερη σειρά.
Νόρις και Στρολ ήταν οι οδηγοί που κατετάγησαν στην πέμπτη και έκτη θέση, αντίστοιχα, ενώ Σάινθ, Ρικιάρντο, Φέτελ και Οκόν έκλεισαν την πρώτη δεκάδα. Ο Γερμανός της Ferrari ήταν απογοητευτικός, όμως όλο το τριήμερο μέχρι στιγμής έχει σημαδευτεί από προβλήματα της δικής του SF1000.