Σύμφωνα με τον αναπληρωτή γενικό διευθυντή της Hyundai Motorsport Julien Moncet, η ομάδα από το Rallye Monte-Carlo και μετά εργάστηκε απίστευτα σκληρά για να βελτιώσει το «πακέτο» i20 Rally1 και να επιστρέψει ανταγωνιστική απέναντι στις άλλες δύο εργοστασιακές συμμετοχές στον αγώνα της Σουηδίας 24-27 Φεβρουαρίου.
Δηλαδή στα Ford Puma Rally1 και Toyota Υaris Rally1 που στην πρεμιέρα έδειξαν ότι ήταν πολύ μπροστά από τα i20 Rally1.
Διαβάστε ακόμα
Βέβαια στους αγώνες όλα αυτά αλλάζουν και στη Σουηδία, ένας αγώνας καινούργιος για όλους, αλλά και εντελώς διαφορετικός καθώς διεξάγεται σε χιονισμένες Ειδικές Διαδρομές, οι ανατροπές δεν είναι κάτι δύσκολο που μπορεί να γίνουν.
Η Hyundai Motorsport όπως και στην πρεμιέρα του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος δίνει το «παρών» με τρία i20 rally1.
To ένα με #11 για τους Τhierry Neuville-Martijn Wydaeghe με αριθμό σασί 003, με τον Βέλγο (συνοδηγός τότε ο Gilsoul) να έχει κερδίσει το 2018.
Το δεύτερο με το #8 Ott Tanak-Martin Jarveoja με αριθμό σασί 004, νικητές το 2019.
Και το τρίτο i20 Rally1 με το #2 για τους Oliver Solberg-Elliott Edmondson με αριθμό σασί 002.
Νeuville και Tanak έχουν εκκινήσει 9 φορές στα χιόνια της Σουηδίας και ο νεαρός Solberg μια φορά.