Ο Σαρλ Λεκλέρ βρέθηκε στην κορυφή των πρώτων κατατακτήριων δοκιμών του Μονακό, ωστόσο στο επίκεντρο βρέθηκαν τα πολλά προβλήματα που αντιμετώπισαν οι οδηγοί.
Πολύς ήλιος, πολύς κόσμος, λίγη πρόσφυση και ως εκ τούτου πολλά προβλήματα! Αυτό ήταν το πλαίσιο των πρώτων κατατακτήριων δοκιμών που είδαν στην αρχή όλους τους οδηγούς να χρησιμοποιούν σκληρή γόμα, εκτός από τις δύο Φεράρι που είχαν μέση. Κάπως έτσι βρέθηκαν στην κορυφή από νωρίς.
ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΗ ΣΗΜΑΙΑ
Όπως είναι λογικό, τα νέα «σκληρά» μονοθέσια προβλημάτισαν πολύ τους οδηγούς. Πέρασαν πολλοί γύροι μέχρι να τα «μάθουν» και έτσι είδαμε πολλές εξόδους και «κοψίματα» στα σικέιν.
Στα 20 λεπτά του σέσιον, προέκυψε πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων της Χαας του Μικ Σουμάχερ, με τον Γερμανό να μένει ακριβώς στην είσοδο του πιτ λέιν. Η κόκκινη σημαία ήταν αναπόφευκτη και κάπως έτσι οι δοκιμές είχαν δεκάλεπτη διακοπή.
ΤΑΧΥΤΗΤΑΤΕΣ MCLAREN ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ 1-2
Ο Νόρις γύρισε το Μόντε Κάρλο σε 1.15:056 και έπιασε κορυφή στα 30 λεπτά. Ταχύτατος και ο Ρικιάρντο, στο +0.185 από τον ομόσταυλό του και 1-2 για τη McLaren, έστω και προσωρινό.
Ο Φερστάπεν ήταν ο πρώτος που έσπασε το φράγμα του 1:15.000, και κινούμενος σε 1:14.712 πήρε την πρώτη θέση με 18 λεπτά να απομένουν. Κάπου εκεί, στην πίστα μπήκαν ξανά οι δύο Φεράρι που με διαφορετικές ρυθμίσεις σε σχέση με την αρχή, «χτύπησαν» πρώτους χρόνους.
Στο τέλος, παρά τα τεράστια προβλήματα που αντιμετώπισε στο σικέιν μετά το τούνελ, ο Λεκλέρ κινήθηκε σε 1:14.531 και τερμάτισε πρώτος. Δεύτερος ο Πέρεζ στα 39 χιλιοστά και τρίτος ο Σάινθ στα 70 χιλιοστά. Χαμός!
Στις 18:00 ώρα Ελλάδας αρχίζουν οι δεύτερες ελεύθερες δοκιμές και αυτά είναι τα αποτελέσματα των πρώτων: