Ο Σαρλ Λεκλέρ έκανε τον ταχύτερο χρόνο στο διευρυμένο -κατά 2 ώρες- FP2, με τις ομάδες να δοκιμάζουν τα ελαστικά του 2023.
Η Pirelli προσπαθεί από το γκραν πρι της Ιαπωνίας, κιόλας, να φέρει τα ελαστικά της επόμενης σεζόν στις ομάδες για δοκιμές, ωστόσο τα παιχνίδια του καιρού στη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου δεν της επέτρεψαν να πράξει ως ήθελε. Στο Austin, όμως, οι συνθήκες ήταν ιδανικές. Οι δεύτερες ελεύθερες δοκιμές, αφιερώθηκαν στα ελαστικά του 2023. Όλοι οι οδηγοί τα χρησιμοποίησαν και τόσο οι ομάδες, όσο και η ίδια η Pirelli συνέλλεξαν σημαντικές πληροφορίες και δεδομένα ενόψει του επόμενου πρωταθλήματος.
Η γενικότερη εικόνα τους ήταν ικανοποιητική, με τα μονοθέσια να πατούν σωστά στον ασφαλτοτάπητα και την πρόσφυση να είναι καλή. Οι χρόνοι ήταν πολύ αργοί, βέβαια, για όλους όσοι τα χρησιμοποίησαν αλλά είναι ακόμα νωρίς για συμπεράσματα απόδοσης.
Βοήθησαν, επίσης, τις ομάδες να κάνουν και… οικονομία στα ελαστικά τους, χρησιμοποιώντας τα του 2023 στο μεγαλύτερο μέρος του FP2.
A closer look at the 2023 unmarked tyres on Sebastian Vettel 👀
We'll be seeing this wheel view across the grid in the tyre test FP2 session! #USGP #F1 pic.twitter.com/Soq31sXSOt
— Formula 1 (@F1) October 21, 2022
ΞΑΝΑ FERRARI ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ
Η αλήθεια είναι πως με μία μίξη από χρόνους των ελαστικών του 2022 και του 2023 να απαρτίζουν την τελική κατάταξη του FP2, τα συμπεράσματα δεν είναι ασφαλή.
Ο Σαρλ Λεκλέρ με 1:36.810 με μέση γόμα πήρε την πρωτιά από νωρίς και τη διατήρησε μέχρι το τέλος. Ο Βάλτερι Μπότας με μαλακά ελαστικά είχε κάνει τον δεύτερο καλύτερο χρόνο και ο Ντάνιελ Ρικιάρντο τον τρίτο, επίσης με μαλακή.
Με τα ελαστικά του 2023, ο Σάινθ ήταν ο ταχύτερος των υπόλοιπων πιλότων και τερμάτισε πέμπτος, 1,5 δευτερόλεπτο από την κορυφή, αλλά και 1,2 δεύτερα πάνω από τον 5ο Σουμάχερ!
Έκτος καλύτερος χρόνος από τον Λάντο Νόρις και έβδομος από τον Μαξ Φερστάπεν, αμφότεροι στα 2,7δ. από τον Λεκλέρ. Χάμιλτον, Γκασλί και Πέρεζ έκλεισαν τη δεκάδα και η προσοχή πλέον στρέφεται στις αυριανές, τρίτες δοκιμές.
Τα αποτελέσματα του FP2: