Ο Σαρλ Λεκλέρ ήταν ξανά ο ταχύτερος όλων στο Μονακό, κάνοντας το δύο στα δύο και πλέον απλά ελπίζει να συνεχίσει το… ίδιο βιολί!
ΡΙΚΙΑΡΝΤΟ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΟΚΚΙΝΗ ΣΗΜΑΙΑ
Αυτή τη φρά οι ρόλοι… αντιστράφηκαν και οι δύο Φεράρι ήταν τα μοναδικά μονοθέσια με σκληρή γόμα, εν αντιθέσει με τα 18 υπόλοιπα που άρχισαν το σέσιον με σκληρή. Μέχρι το πρώτο μισάωρο, το μοναδικό αξιοσημείωτο ήταν η έξοδος του Ρικιάρντο και η δεύτερη κόκκινη σημαία της ημέρας.
Ο Αυστραλός έχασε τον έλεγχο της MCL 36 στο κομμάτι της πισίνας και κατέληξε στις μπαριέρες, διαλύοντας το εμπρός αριστερά μέρος του μονοθεσίου του. Αμέσως τέθηκε καθεστώς κόκκινης σημαίας ώσπου να απομακρυνθεί τόσο η Μακλάρεν, όσο και τα κομμάτια που εκτοξεύθηκαν παντου στον ασφαλτοτάπητα.
Γενικότερα κι άλλοι οδηγοί είχαν επαφές με τις μπαριέρες στις συγκεκριμένες δοκιμές, δεδομένου του ότι πίεσαν αρκετά τα μονοθέσιά τους.
«ΕΣΠΑΣΕ» ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ 1:13.000
Μετά το μισάωρο, όλοι οι οδηγοί έβαλαν τη μαλακή γόμα και άρχισαν να κατεβάζουν τα χρονόμετρα. Ο Σάρλ Λεκλέρ, μάλιστα, έριξε τον χρόνο του ακόμα και κάτω από το 1:13.000, λίγο αργότερα, όταν κινήθηκε στο 1:12.656. 1-2 για τους Ιταλούς, μιας και στα 44 χιλιοστά πίσω του βρέθηκε ο ομόσταυλός του στη Σκουντερία, Κάρλος Σάινθ ενώ στο 3-4 οι 2 Ρεντ Μπουλ, 3ος ο Πέρεζ και 4ος ο Φερστάπεν. Ο Νόρις επιβεβαίωσε την πολύ καλή απόδοση της Μακλάρεν στην πίστα που μετρά 15 νίκες ως ομάδα, μιας και τερμάτισε στην 5η θέση.
Στα τελευταία πέντε λεπτά, οι οδηγοί έκαναν μεγάλα στιντ σε συνθήκες αγώνα οπότε οι χρόνοι δεν έπεσαν εκ νέου. Επόμενη υποχρέωση των οδηγών, οι τρίτες ελεύθερες δοκιμές, αύριο στις 14:00 ώρα Ελλάδας και ακολουθούν οι κατατακτήριες στις 17:00.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα των δεύτερων ελεύθερων δοκιμών: