Ο Charles Leclerc ήταν ξανά ο ταχύτερος οδηγός και κλείνει την πρώτη ημέρα του GP Σαουδικής Αραβίας με δύο πρωτιές. Πίσω του ξανά ο Verstappen.
Τι κι αν έχασε περίπου 25 λεπτά λόγω πρόσκρουσής του στο τοίχωμα της Jeddah, ο Leclerc είχε ήδη προλάβει να γράψει ένα υπέρ αρκετό 1:30.074 και να βρεθεί ξανά στην πρώτη θέση των δοκιμών. Ο Verstappen δεν έβαλε ποτέ μαλακά ελαστικά και με μέση γόμα έμεινε στο +0.140δ από τον Μονεγάσκο. Ο Sainz ήταν και πάλι γρήγορος και του έλειπαν 246 χιλιοστά για την κορυφή.
ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΩΝ
Το δεύτερο σκέλος των ελεύθερων δοκιμών άρχισε με 15 λεπτά καθυστέρηση αφού υπήρξε σύσκεψη πριν την έναρξη για να μάθουν οι ομάδες τι ακριβώς συμβαίνει μερικά χιλιόμετρα μακριά από την πίστα, όπου οι αντάρτες Χούτι χτύπησαν τις εγκαταστάσεις του πετρελαϊκού κολοσσού, ARAMCO στην πρωτεύουσα της Σαουδικής Αραβίας.
Οι περισσότεροι οδηγοί ξεκίνησαν με μέση γόμα, πλήν ελάχιστων που χρησιμοποίησαν σκληρή. Άμεσα οι χρόνοι έπεσαν κατά πολύ σε σχέση με το FP1.
Με μέση γόμα ο Leclerc έγραψε 1:30.216 με τον Sainz να τον ακολουθεί στο 1 δέκατο.
Η απάντηση του Verstappen άμεση. Και ο Ολλανδός με μέση γόμα ήταν για 2 χιλιοστά (!) ταχύτερος του Μονεγάσκου. Ο Perez έκλεινε την τετράδα με τις Ferrari και τις Red Bull να παίζουν μπάλα μόνες τους.
Την ίδια ώρα, μετά τους πρώτους του γύρους, ο Hamilton ζήτησε να του ενσωματώσουν το δεύτερο, πιο ψηλό κάθισμα που διαθέτει, πιθανόν για να αντιμετωπίσει τους κραδασμους της W13.
ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ Ο MAGNUSSEN – ΒΡΗΚΕ ΛΙΓΟ ΓΚΑΖΙ Η MCLAREN
Στη μισή ώρα ο Leclerc έβαλε μαλακή γόμα και πέρασε ξανά μπροστά για 0.140δ. Καλό, για τα δεδομένα της, γύρο έκανε και η McLaren όμως, με τον Lando Norris να πλησιάζει στα 6 δέκατα την κορυφή.
Λίγο αργότερα ο Magnussen ανέφερε απώλεια ισχύος στη VF-22. Οι μηχανικοί του προχώρησαν σε έλεγχο και τον ενημέρωσαν πως μπορεί να πιέσει κανονικά το μονοθέσιο. Κάτι τέτοιο, τελικά, δεν ήταν εφικτό και η Haas του Δανού παρέδωσε πνεύμα. Κίτρινη σημαία και διακοπή 2 λεπτών.
Με 24 λεπτά να απομένουν, Leclerc και Sainz είπαν να… τεστάρουν την αντοχή του σασί τους. Ο Sainz είχε επαφή με τον τοίχο στο πίσω μέρος του μονοθεσίου του, ενώ ο Leclerc χτύπησε τον εμπρός αριστερά και αναγκάστηκε να επιστρέψει στα πιτ για τους απαραίτητους ελέγχους και τελικά να σταματήσει τις προσπάθειές του.
Εν τέλει, η λήξη του FP1 ήρθε υπό καθεστώς κίτρινης σημαίας αφού ο Yuki Tsunoda εγκατέλειψε το μονοθέσιό του μετά από πρόβλημα στο μοτέρ της AT03.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα των δεύτερων κατατακτήριων δοκιμών: