Η τελευταία παράσταση του φετινού πανελληνίου ράλι, το Φθινοπωρινό, ξεκίνησε με την πρώτη ειδική διαδρομή, «Βωξίτες» κατηφόρα των 8,46 χλμ.
Παρά τη βροχή δύο-τρεις ώρες πριν την εκκίνηση, οι καιρικές συνθήκες δεν άλλαξαν το σκληρό χαρακτήρα της γνωστής ειδικής διαδρομής καθώς δεν ήταν λίγα τα πληρώματα που είχαν κλαταρίσματα, και μάλιστα τα περισσότερα μπροστά αριστερά, όπως Κεχαγιάς-Τσούκας (Skoda Fabia Rally2), «Flandy»-Στεφανής (Ford Fiesta Rally3), Παλαιοκώστας-Βίγκος (Peugeot 208 Rally4) ενώ πίσω είχαν οι Χαλκιάς-Κομνός (Renault Clio Rally3).
Στην κορυφή οι Καρανικόλας-Κακαβάς με Ford Fiesta Rally3 και Χατζημάρκος-Τσαούσογλου με Renault Clio Rally3, ζεστοί από το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, «πετούσαν» στην κυριολεξία γράφοντας τους ταχύτερους χρόνους με διαφορά 1’57, μεταξύ τους, με τους Αμούτζα-Παναγιωτούνη (Skoda Fabia Evo Rally2) και Παπαδημητρίου-Κουζιώνη (Skoda Fabia RS Rally2) να ακολουθούν στο 1.90 δευτ. και 4.12 δευτ. αντίστοιχα, αφήνοντας τις καλύτερες προυποθέσεις για έναν αγώνα «φωτιά» στο δεύτερο σκέλος, αυτό της Κυριακής με τις 5 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 72.18 χλμ.
Ένας άλλος συνδυασμός που μας άρεσε ήταν το λευκό Renault Clio Rally5, με τους Αθανάσουλα-Μπασιούκα, που αποτελεί μια οικονομική επιλογή και μάλιστα με τη σφραγίδα του εργοστασίου, για κάποιον νέο που θέλει να ξεκινήσει τους αγώνες αποφεύγοντας δαιδαλώδης καταστάσεις με τα ακριβότερα Rally4, τα πιο ακριβά Rally 3 και τα πανάκριβα Rally2.
Στα Ιστορικά, οι Παραδείσης-Μουζάκης με Ford Escort MKII έδειξαν ότι είναι το απόλυτο φαβορί καθώς η διαφορά από το 2ο πλήρωμα, από τους Μελά-Βαρδαξή με την Porsche 911 στα χρώματα της ποδοσφαιρικής ομάδας «Απόλλων» με τον υπέροχο ήχο, είναι πίσω σχεδόν 30 δευτ. με τρίτους τους Χριστοδούλου-Σαμαρά με την υπέροχη Lancia Integrale.
Πάντως το αυτοκίνητο που πραγματικά χαίρεσαι να βλέπεις στην κατηγορία των Ιστορικών είναι το Volkswagen Golf GTI που έχει επιμεληθεί με μεγάλη μαεστρία η οικογένεια Kirkos Racing House .
Αναλυτικά τα αποτελέσματα.