Σημειώνοντας οι Παραδείσης-Μουζάκης, Ford Escort MKII, τους ταχύτερους χρόνους και στις 3 ειδικές διαδρομές του Φθινοπωρινού ράλι, είναι οι νικητές του αγώνα.
Στη δεύτερη θέση οι Χριστοδούλου-Σαμαράς με την όμορφη Lancia Integrale με διαφορά 36.75 δευτ. ενώ στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Παράβαλος-Κολοτούρος με Toyota Corolla στα 2:32.04 διαφορά.
Με ένα ωραίο αυτοκίνητο, το Talbot Sunbeam που θύμιζε Ράλι Ακρόπολις εποχής ’80 τερμάτισαν στην 4η θέση οι Γιαμαλάκης-Σάμιος.
Oι Τρίκαρδος-Μανούσκος με Ford Escort ΜΚΙ στην 5η θέση, ενώ στην 6η ο νεαρός Μπατής καθοδηγούμενος από τον Χατζηρήγα στο σκουρόχρωμο Toyota Starlet. O οποίος Χατζηρήγας απογείωσε το Starlet στην 3η και τελευταία ειδική διαδρομή «Καρούτες» των 18.90 χλμ. σημειώνοντας τον 4ο χρόνο γενικής.
Η 10αδα συμπληρώθηκε από τους Βασιλόπουλο-Κουκλιαμπής με Ford Escort MKI, Νομικό-Πατρικούση Toyota Starlet, Τζιλάβης-Δημόπουλος Ford Escort και Ντόντος-Ιντζόγλου με Nissan Sunny.
Οι Δελαπόρτας-Παναρίτης εγκατέλειψαν στην 3η ειδική διαδρομή, από μετάδοση στο Volkswagen Golf GTI ενώ φιγουράριζαν στην 4η θέση της γενικής κατάταξης.
Ο αγώνας των Ιστορικών που διοργάνωζσε το σωματείο ΑΣΜΑ με κέντρο την Ιτέα, τελείωσε, αλλά όποιο πλήρωμα θέλει μπορεί να συνεχίζει στον αγώνα με τα σύγχρονα αυτοκίνητα.
Θα επανέλθουμε με φωτογραφικό υλικό και αναλυτικά τα αποτελέσματα.